• Sanlin90

BIM Juni 2023

Äntligen fick jag bekräftad äl på nc men tror den satte ut den en dag försent, bågon mer som uppmever det med nc? Jag fick radera alla mina gamla tempar då jag mitt i en 3 mån cykel slutade med hydrokortison och min temp blev mycket högre än innan. 

men mens lär bli 1-2 juni nu men hoppas den uteblir självklart!
    har mycket spännkngar i livmoderområdet. 

1/6 - Foodie, 1a barnet
    1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
    1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år

2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket

2/6 - Pälsboll, 1a barnet
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
    3/6 Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF 
    7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
    8/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
    10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
    11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
    11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
    13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
    13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
    13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket 
    15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel 
    19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
    19/6 - Milor, 2a barnet, 2a försöket

• Sanlin90

Foodie jag hoppas verkligen jag haft äl nu, hade extrema spänningar i livmoderområdet igår och förrgår och om man säger som så att sedan dottern kom för 2,5 år sedan har min sexlust varit död men hjärtat där innan trolig äl va jag helt galen, sambon blev paff av att jag va så på för första gången  haha så det känns verkligen som det blev av nu och jag känner av mina ?efter äl känningar? då jag alltid blir rysligt varm och svettig. 

• Sanlin90

Oooh är troligen äl+3 och idag exploderade jag på sambon smällde igen ytterdörren och fick sitta ute och andas en timme innan jag lugnade ner mig, någon som får pms såhär tidigt? Jag minns typ inte då min cykel är så oregelbunden att min senaste normala mens va i september, innan barn och störd cykel hade jag pmds men vet ju inte hur det är nu då jag bara haft 4 riktiga mensar på 2,5 år.

• Sanlin90

Det verkar inte varit äl ändå trots kånningar, pmsigt humör och vallningar :(
  • Sanlin90
    Foodie92 skrev 2023-05-23 17:49:29 följande:

Sanlin90: kan de va ett mätfel? Du får se imorgon kanske Visar högt ändå 😊

Hejasommaren: tyvärr inte varit med om det, jag testar bara med CB singel indikator. Tycker ändå att de ser positivt ut. Skönt att du tempar så du faktiskt kan få de bekräftat

Jag blev osäker på om kag kom ihåg mitt levaxin igår och vet att förr när jag missat har det blivit lägre temperaturer då, den fixar ju ändå ämnesomsättningen så det är ju inte omöjligt. 
  • Sanlin90

Den är låg även idag men inatt har jag knappt sovit har vaknat massa gånger och trott det är morgon så jag tempade mitt i natten flera gånger men det spänner fortfarande i typ äggstockarna och jag är så varm!
  • Sanlin90

Nu när jag va på toa kom det en mikroskopisk blödning, det va typ som en sytråd och en liten prick, om jag haft äl är jag på äl +5 kan det va en nodblödning?

• Sanlin90
    Rödluvan93 skrev 2023-05-24 11:26:17 följande:

Någon som brukar få några symptomer tidigt efter ÄL? Känts en hel del molande värk på högersida äggstock typ 🤔 är bara på ÄL+4 idag. Eller så är de bara inbillning som vanligt 😂 men intressant vad för upplevelse ni har!

Om jag haft äl har jag haft smärtor i vänster äggstock sedan ägglossning, är troligen på äl+5 isf idag sitter det dock mer centrerat
Svar på tråden BIM Juni 2023