Inlägg från: Embarazada |Visa alla inlägg
  • Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Embarazada

Jag fick positivt ÄL-test flera dagar före beräknat så jag flyttar min BIM från 10/6 till 6/6.

1/6 - Foodie, 1a barnet
    1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
    1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
    2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
    2/6 - Pälsboll, 1a barnet
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
    3/6 Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
    6/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
    8/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
    10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
    11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
    11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
    13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
    13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
    13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
    15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
    19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF

• Embarazada
    Hejasommaren skrev 2023-05-24 12:56:11 följande:
    ibland tackar man verkligen högre makter för att man börjar testa i god tid så man hinner hitta peaken när ÄL startar tidigare! Kul också att vi verkar dela ÄL! 🥰 eftersom mina test var lite motstridiga vill jag dock avvakta ev. temphöjning innan jag lägger in mig på listan

Eller hur!!

Jag börjar alltid testa flera dagar innan då jag är så rädd att missa. Det har varit såhär en gång tidigare också, alltså att jag fått positivt test på CD10.

Så jag brukar ha ÄL mellan CD10-CD14 Skrattande

• Embarazada
    Sanlin90 skrev 2023-05-28 11:58:45 följande:

Tycker mig ana något och har fått så många spök på babyplan men det här känns som det är rosa?! Syns säkert inte alls här
    Ser tyvärr ingenting Obestämd
  • Embarazada
    Sanlin90 skrev 2023-05-29 08:15:37 följande:
    Idag är det starkare men osäker på färg, har molvärk och humöret igår va inte att leka med, blödde efter sex igår med!
    Jag tycker det ser ut som deras vanliga spökstreck, men dom är ju rätt så luriga dom där testen Obestämd
  • Embarazada
    lucylovis skrev 2023-05-29 12:48:28 följande:

Jag har BIM 1a Juni. Tog testa tidigt från rfsu imorse och det såg ut såhär. Vad tror ni??

Jag tycker mig ana ett streck!! Testat ta ett tidigt digitalt? Hjärta
  • Embarazada
    lucylovis skrev 2023-05-30 08:32:23 följande:

Godmorgon! Kul att ni verkar tro det är positivt 🥰 Dagens ser ut såhär!

Skulle tro det kan vara positivit men skulle tagit ett digitalt för att vara på den säkra sidan Glad
  • Embarazada
    Sanlin90 skrev 2023-05-31 06:44:07 följande:
    Tog test idag, anar vagt på cb men det går inte ens få med på bild och babyplan syns det på som alltid men det litar jag inte på :(
    Jag ser tyvärr inget på testerna Obestämd
  • Embarazada
    AJMB skrev 2023-05-31 06:48:05 följande:

Måste bara kolla med er andra nu! Har ni upplevt ?spökstreck? med dessa tester? Tror att jag beställt dom från testlagret. Jag är HELT säker på att vi missade ägglossningen den här gången, vi fick till mys måndag + tisdag men ÄL var på söndagen efter. Det borde väl vara helt omöjligt att jag är gravid?? Jag testade bara för skojs skull och nu vet jag inte alls vad jag ska tro😳 Vet inte om det syns två streck på bilderna men här hemma syn det tydligt ett svagt litet streck utöver det vanliga! 

Ska tillägga att jag inte har haft ett enda symptom och min kropp brukar i vanliga fall reagera överdrivet starkt på minsta lilla förändring? Är på ÄL+10 eller BIM-4 idag. 

Helt klart positivt enligt mig Hjärta
  • Embarazada

Då var vi här igen. Man tänker ju alltid att man ska vänta med att testa men det går ju inte. Nu sitter jag här igen och hoppas att det ska bli 11:e gången gillt.

Lägger upp lite bilder på dagens test iaf.

Svar på tråden BIM Juni 2023