My871 skrev 2023-06-06 22:09:32 följande:
Eftersom jag har världens sämsta tålamod och världens sämsta karaktär så testade jag med en vanlig sticka ikväll. Alltså inte en testa tidigt och jag tyckte mig se ett litet nästan icke existerande streck på det. Jag hade ju bara hållit mig i 4 timmar så hur mycket kunde jag förvänta mig liksom. Äsch tänkte jag, jag tar och slänger bort ett digitalt test bara för att bevisa för mig själv att jag ser i syne. Jag satt där och väntade i evigheternas evighet kändes det som och sen dök det äntligen upp. GRAVID
jösses. Det trodde jag aldrig. Och inte på ägglossning+9 med kvällskiss. jösse amalia.
nu kommer ju en massa frågor krypande på direkten då såklart. ska jag sluta tempa tycker ni? Ska jag sluta dricka c-vitamin varje kväll?
usch förra graviditeten slutade i ett MA i vecka 12. Kommer det verkligen gå vägen denna gången.
nu hoppas vi på många fler plus i denna tråd 
Grattis! Jag tror att du kan ha haft ÄL en dag innan NC tycker.
Sluta tempa. Tempen kan hoppa upp och ner under en grav utan att betyda något och kan ligga kvar högt trots att något hänt. Så det skapar bara onödig oro. (Sagt av någon som varit med om MA, så jag vet hur svårt det är att släppa taget om tempen.)