BIM Juni 2023
Hej, hakar gärna på denna tråd 😊
3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hej, hakar gärna på denna tråd 😊
Efter ett sent missfall i veckan 14 så är jag nu tillbaka i dom här trådarna... Var helt säker på att vi skulle få en novemberbebis 2023, men nu blir det inte alls iår..
Nu börjar vi om på nytt...
Eftersom jag nyss fick missfall så vet jag inte riktigt när mensen dyker upp, men gissar på juni månad.
Någon som har ÄL ? Jag är nu i väntan mellan ÄL och BIM 😊
Hade ÄL i fredags men sambon har tyvärr varit bortrest sen i onsdags? Hoppas ändå på att det blev till en liten bebis måndag eller tisdag! Men det är nog verkligen mest önsketänkande😅
Innan vi började försöka hade jag inte en tanke på att det skulle vara svårt att pricka ÄL, men om jag kollar framåt i kalendern är det endast en eller två gånger närmsta halvåret som vi båda är hemma på ?rätt? dag. Frustrerande!
Jag la in mig på juni-listan i helgen (fick ett negativt test i på BIM-1 och tänkte det var kört) men nu kan jag redan plocka bort mig själv för jag plussade idag istället! 🥰
1/6 - Foodie, 1a barnet
1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
2/6 - Pälsboll, 1a barnet
3/6 Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
8/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
Någon som brukar få några symptomer tidigt efter ÄL? Känts en hel del molande värk på högersida äggstock typ 🤔 är bara på ÄL+4 idag. Eller så är de bara inbillning som vanligt 😂 men intressant vad för upplevelse ni har!
Hur tidigt efter ÄL brukar ni våga testa? Är på ÄL+9 idag men kändes för tidigt att testa imorse 🙈 har inga större symptomer än så länge vilket är lite positivt då mina pms symptomer är väldigt lika graviditet symptomer 🤞
Jag testade nu precis för första gången, är på ÄL+10. Negativt på sånt clear blue som säger gravid / inte gravid. Inte gravid buu. Ångrar lite att jag inte kunde hållit mig längre haha.
Då var vi här igen. Man tänker ju alltid att man ska vänta med att testa men det går ju inte. Nu sitter jag här igen och hoppas att det ska bli 11:e gången gillt.
Lägger upp lite bilder på dagens test iaf.
Jag är 29, ska fylla 30 i augusti. Vi började försöka när jag va 28.. så negativt varje månad börjar bli riktigt tungt nu 💔
Intressant det här med C vitamin! 😊 äter bara D vitamin och lite annat. Inte alls tänkt på C faktiskt, skulle du säga att C är mer att rekommendera än D? @Syskonförsök
Min mens kom inatt och nu slår även mensvärken till så ser kört ut för min del. Men jag hejar på er andra och hoppas på många plus i juni!! ❤️❤️