BIM Juni 2023
Hoppar också in här!
1/6 - Foodie, 1a barnet
2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
Hoppar också in här!
1/6 - Foodie, 1a barnet
2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
Hade ÄL i fredags men sambon har tyvärr varit bortrest sen i onsdags? Hoppas ändå på att det blev till en liten bebis måndag eller tisdag! Men det är nog verkligen mest önsketänkande😅
Innan vi började försöka hade jag inte en tanke på att det skulle vara svårt att pricka ÄL, men om jag kollar framåt i kalendern är det endast en eller två gånger närmsta halvåret som vi båda är hemma på ?rätt? dag. Frustrerande!
Måste bara kolla med er andra nu! Har ni upplevt ?spökstreck? med dessa tester? Tror att jag beställt dom från testlagret. Jag är HELT säker på att vi missade ägglossningen den här gången, vi fick till mys måndag + tisdag men ÄL var på söndagen efter. Det borde väl vara helt omöjligt att jag är gravid?? Jag testade bara för skojs skull och nu vet jag inte alls vad jag ska tro😳 Vet inte om det syns två streck på bilderna men här hemma syn det tydligt ett svagt litet streck utöver det vanliga!
Ska tillägga att jag inte har haft ett enda symptom och min kropp brukar i vanliga fall reagera överdrivet starkt på minsta lilla förändring? Är på ÄL+10 eller BIM-4 idag.
Så spännande! Kul att ni andra också ser det 😄 Ska ta ett(eller flera) till test imorgon bitti innan jag vågar tro på det! Vill egentligen fortsätta testa nu direkt meeen det ska ju vara morgonurin.
ANSN tack så mycket❤️ Håller tummarna för att du får ett positivt test närmsta dagarna, vad jag har förstått så är det många som inte plussar alls innan BIM!
Jag är 28, min sambo 30 ☺️
Jag testade ju positivt i onsdags, och har testat varje dag sen dess (allt positivt men svagt). Har BIM imorgon och är så fruktansvärt nervös att mensen ska dyka upp ändå?! Vågar inte lita på alla test utan tänker hela tiden att det nog inte kommer bli något av det. Vill ju vara glad! Ni som varit gravida tidigare hur har ni hanterat den stressen och oron? När vågade ni tro på att det verkligen växer något där inne i magen? 😵?💫
Jag är en nojig person i vanliga fall men det här känns inte hållbart🥲🥲