• ANSN

BIM Juni 2023

Hej,
    jag har bim om 6 dagar, har gjort cb digitalt tidig men bara fått negativt. Gjorde även ägglossningstest denna månad där den visade glad gubbe två gånger. Jag hade stickor kvar så testade igen veckan där på och det blev glad gubbe. Vad menas med det. Sen försvann såklart den glada gubben till en vanlig cirkel. 

• ANSN

Hejvärldenhej. Menar att det först blev cirkel, sen blinkande, sen glad gubbe. Man ska egentligen sluta ta testet då, men det gick en vecka därefter och jag hade tester kvar så jag testade igen och dåblev det, cirkel en dag, blinkande nästa dag och på tredjedagen en glad gubbe igen. Dvs på 3 veckor har jag fått glad gubbe två ggr. Gjorde ytterligare ett test för jag fortfarandw hade stickor kvar och då var det tillbaka till cirkel. Men har ont i nedre delen av magen så antar att mensen är på gång så surt om det är så. 

• ANSN

Sanlin90 Okej hoppas temp håller sig hög så du förhoppningsvis är gravid :) 

• ANSN

Lucylovis Ser ju ut som ett genomskinligt streck. När har du bim? varför testar du inte digitalt så får du det via text istället. Ser positivt ut ialf 

• ANSN

AJMB stort Grattis man ser att det är positivt klart och tydligt. Själv kunde jag inte låta bli att testa mig också men fick negativt. bim -4 som dig. 

• ANSN

Hejvörldenhej Surt med negativt men så länge mensen inte dykt upp så finns det fortfarande hopp. Hoppas du plussar snart. jag har inte heller några pms symptom som jag annars brukar så hoppades också på ett positivt resultat men var fan negativt. Men ska testa igen om några dagar. 

• ANSN

Jag är 33  och maken också. :)  Håller med att det suger att få negativt hela tiden. Ändå så är man helt spänd varje gång man gör testet. 

• ANSN

Embarazada Vad spännande, men borde inte dem där tidiga testerna visa ännu mer utslag. Tkr man betalar pengar för att testa sig tidigt sen blir man ändå osäker för strecken är diffusa. På en av dina bilder kan man se ytterligare ett streck. Håller tummarna. 

• ANSN

Sanlin90 hur många dagar skulle det skilja sig då från ägglossning till den nya ägglossnings datumet? 

• ANSN

Ush har ont i magen nedre del idag & ryggsmärtor så antar att mensen är på gång nu. Hur går det för er? Någon som plussat ? 

• ANSN

Sanlin90 har du testat dig nyligen? Vad visade det då? 

• ANSN

Min mens är försenad 2 dagar jätte märkligt för den är alltid i tid annars. Jag testade mig på bim då var det negativt. Hur många dagar får mensen var sen innan man kan kontakta en gynekolog, vet någon det? 

Svar på tråden BIM Juni 2023