• Bär

BIM Juni 2023

Efter ett sent missfall i veckan 14 så är jag nu tillbaka i dom här trådarna... Var helt säker på att vi skulle få en novemberbebis 2023, men nu blir det inte alls iår..
    Nu börjar vi om på nytt... 

Eftersom jag nyss fick missfall så vet jag inte riktigt när mensen dyker upp, men gissar på juni månad. 

• Bär
    Rödluvan93 skrev 2023-05-19 18:59:36 följande:
    Fy vad tufft! Beklagar så 😢❤️ massa styrkekramar till dig!
    Tack ❤️ Det är bland det tuffaste jag varit med om.. 
  • Bär
    Syskonförsök skrev 2023-05-19 19:34:35 följande:

Men nej, bär!!! Sett dig i trådar förr. åh så tråkigt , kram till dig ❤️

Tack ❤️ Känner igen dig med! Hoppas juni är våran månad! ❤️

Jag är nog fortfarande i chock, trodde vi var säkra då vi även sett hjärtat slå i vecka 9.. 
    Men är redo att försöka igen så fort blödningen slutat!
  • Bär

Tack snälla ni för ert stöd! ❤️

Det har varit oerhört tufft, blev inlagd på sjukhuset ett par dagar med pga förlorade för mycket blod. 

Och Syskonförsök, beklagar ditt missfall med, så tråkigt :(

• Bär
    My871 skrev 2023-05-19 23:36:30 följande:
    Usch vad hemskt. Beklagar verkligen.Hjärta
    jag hade ett MA i vecka 11 och tyckte det var hemskt. hoppas du mår bättre snart. Ska ni försöka igen direkt eller ta det lugnt ett tag {#emotions_dlg.flower}
    Tack ❤️

Vi tänker börja försöka så fort blödningen sluta, vill inte vänta, vill ha bebis så fort som möjligt 😔
  • Bär

Blödningen efter missfallet har slutat och ägglossningstest är inköpta så nu ger vi oss snart in på försök nr 3, eller försök nr 1 efter MF.. uppdaterar in mig på lista när jag vet när ägglossningen blir av!

Känns ändå ganska tungt att börja om igen när man hann gå i 2,5 månad vetandes att man var gravid innan MF kom 😞

• Bär

Börjar få en stegring på ägglossningstesten då hoppas och tror att ägglossningen är påväg att komma igång efter MF för ett par veckor sedan!

Sörjer fortfarande det, men är så redo att försöka igen.
    Har tidigare blivit gravid lätt, dom 2 första barnen tog sig på första försöket och min 3:e graviditet som slutade i MF tog sig på andra försöket.
    Hoppas att trenden att bli gravid fort håller i sig ännu ❤️

• Bär

Nu är jag orolig över att jag kanske missade ägglossningen?
    Skrev ju i lördags att det började bli starkare på testen, på söndagen hann jag inte testa för vi var borta från morgon till sena kvällen. På måndagen var det fortfarande ganska starkt, men inte starkare än kontrollstrecket och idag var det otroligt svagt...
    Eller så är det min kropp som ej återhämtat sig från MF ännu. Ska fortsätta att testa varje dag så får vi se.
    Ska nog köpa digitala test nästa gång så det inte är någon tvekan.

Vi har myst på en hel del så jag hoppas att vi ändå prickade in ägglossning om den nu var i söndags.. 

• Bär

Skrev sist att jag trodde jag missat ägglossningen, men det var nog inte det för tror den är på G nu! 
    Testen började bli starkare igen igår, och idag har jag tagit 2 test och det jag tog nu på eftermiddagen är starkare än det jag tog imorse. Dessutom har jag ökade flytningar som jag alltid får runt ägglossningen. 

Har börjat med C vitamin dagligen och fortsätter med folsyra.

• Bär
    Hejvärldenhej skrev 2023-06-01 13:56:51 följande:

Okej hörni, jag tog ett test i morse men hade så bråttom så synade aldrig ordentligt. Och nu när jag kom hem tittade jag på det och anar ett streck!?! Men man ska ju inte läsa av test sent ju 🙈 men nu kom hoppet tillbaka. Ingen mens heller än. bim idag, tempen är något lägre men kvar inom mitt span. 

förstår ni hur svårt det är att vänta till i morgon??? Är testa tidigt från rfsu. Ska jag bara räkna bort det helt?  
    Hade ägglossning 19 eller 20e maj så är ÄL+12/13 (för så räknar man väl?)

svårt att ta bild på svaga streck men här har ni: 

skickar också kurvan 

Jag ser ett streck! Tror absolut att det kan vara positivt!

Jag hade inte kunnat hålla mig tills imorgon utan hade testat igen idag 😅
Svar på tråden BIM Juni 2023