• lalalovee

BIM Juni 2023

Får jag hoppa in här :) 
    BIM är 6/6 men det känns verkligen som det tog dig denna månad. Jag är 31 och killen 34.. tog test nu ikväll för jag uppenbarligen inte kan hålla mig till på måndag men det känns som att det syns något pytttelitet, syns dock ner irl men kan ärligt talat vara önsketänkande Hehe!
  • lalalovee
    Embarazada skrev 2023-06-01 07:30:14 följande:
    Har tyvärr svårt att se då bilderna är så mörka Obestämd
    Nu är det torkat men ja.. när kan man testa med clearblue?
  • lalalovee
    Hejvärldenhej skrev 2023-06-01 13:56:51 följande:

Okej hörni, jag tog ett test i morse men hade så bråttom så synade aldrig ordentligt. Och nu när jag kom hem tittade jag på det och anar ett streck!?! Men man ska ju inte läsa av test sent ju 🙈 men nu kom hoppet tillbaka. Ingen mens heller än. bim idag, tempen är något lägre men kvar inom mitt span. 

förstår ni hur svårt det är att vänta till i morgon??? Är testa tidigt från rfsu. Ska jag bara räkna bort det helt?  
    Hade ägglossning 19 eller 20e maj så är ÄL+12/13 (för så räknar man väl?)

svårt att ta bild på svaga streck men här har ni: 

skickar också kurvan 

Guuud hade aldrig kunnat vänta haha! Men ja det är ett tydligt streck tkr jag. Testa med morgonurin imorgon för att bekräfta 🥳
  • lalalovee
    Hejvärldenhej skrev 2023-06-01 19:36:26 följande:
    Lalalovee sista bilden ser jag streck!! Och gissar att ditt är inom tiden? 
    joo, det var det! Ser verkligen mer IRL men nu ska jag faktiskt försöka hålla mig tills BIM 😅 och få det svart på vitt med digitalt. Nyfiken på ditt test imorn!
  • lalalovee
    My871 skrev 2023-06-06 22:09:32 följande:

Eftersom jag har världens sämsta tålamod och världens sämsta karaktär så testade jag med en vanlig sticka ikväll. Alltså inte en testa tidigt och jag tyckte mig se ett litet nästan icke existerande streck på det. Jag hade ju bara hållit mig i 4 timmar så hur mycket kunde jag förvänta mig liksom. Äsch tänkte jag, jag tar och slänger bort ett digitalt test bara för att bevisa för mig själv att jag ser i syne. Jag satt där och väntade i evigheternas evighet kändes det som och sen dök det äntligen upp. GRAVID Förvånad jösses. Det trodde jag aldrig. Och inte på ägglossning+9 med kvällskiss. jösse amalia.
    nu kommer ju en massa frågor krypande på direkten då såklart. ska jag sluta tempa tycker ni? Ska jag sluta dricka c-vitamin varje kväll?
    usch förra graviditeten slutade i ett MA i vecka 12. Kommer det verkligen gå vägen denna gången.
    nu hoppas vi på många fler plus i denna tråd Hjärta

Stort grattis!!! 
  • lalalovee
    Mmajors skrev 2023-06-07 15:00:59 följande:

har inte vart så aktiv, men har läst alla inlägg, ni är så fina mot varandra Glad

Hade bim igår, kom svagt svagt rosa på pappret i morse så jag antog att det var kört. Tog ett test nu när jag kom hem frn jobbet ?bara för att få det överstökat?. Men jag tycker bannemig jag anar ett svagt streck?? Förvånad Ska testa igen om ettpar dagar få se om det är kvar då, men jag blev så förvånad att jag kände att jag måste dela med mig till nån Skrattande

Inte så svagt 🙂 ser och vågar mig på ett grattis 
  • lalalovee

ANSN skrev 2023-06-03 16:30:53 följande:

Lalalovee ser inget streck :/ är du på bim nu? 

Missade ditt svar. Jag är på bim+ 2 idag och ingen mens i sikte, bara molvärk.. med dottern plussade jag inte förens 1 vecka efter missad mens kanske är så denna gång också.

Svar på tråden BIM Juni 2023