• My871

BIM Juni 2023

hej allihop! Lägger gärna till mig i denna lista och håller tummarna för oss alla. februari är ju ändock en bra månad att få barn i:) 

1/6 - Foodie, 1a barnet
    2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket 
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
    10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
    13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA

• My871
    Bär skrev 2023-05-19 23:16:29 följande:

Tack snälla ni för ert stöd! ❤️

Det har varit oerhört tufft, blev inlagd på sjukhuset ett par dagar med pga förlorade för mycket blod. 

Och Syskonförsök, beklagar ditt missfall med, så tråkigt :(

Usch vad hemskt. Beklagar verkligen.Hjärta
    jag hade ett MA i vecka 11 och tyckte det var hemskt. hoppas du mår bättre snart. Ska ni försöka igen direkt eller ta det lugnt ett tag {#emotions_dlg.flower}
  • My871

ändrar min BIM från 13e till den 10e juni då min ägglossning kom tidigare :) 

1/6 - Foodie, 1a barnet
    1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket

1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
    2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
    2/6 - Pälsboll, 1a barnet
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
    3/6 - Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
    5/6 - theremustbeanotherway, 2a barnet, 3:e försöket efter MF
    6/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
    8/6 - Hejasommaren, 1a barnet, 2a försöket 
    10/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
    10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
    10/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
    11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
    11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
    13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
    13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
    15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
    19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
    23/6 - Barbrastreisand
    23/6- ovantadedrommen
  • My871

Ägglossning har varit men jag har inga höga förhoppningar på denna cykeln tyvärr. Mannen fick prestationsångest när det var som viktigast, så vi missade det helt känns det som Rynkar på näsanaja, det kommer fler månader. Tempen gick ju upp idag iaf. Alltid något {#emotions_dlg.flower}

• My871
    Syskonförsök skrev 2023-06-03 20:57:59 följande:

Spännande. Har du några tidigare cykler att jämföra med? Brukar tempen gå upp efter dag 5 ca efter ägglossning eller är det mer unikt? Det är ett gott tecken så jag håller tummarna ! För mig brukar de inte hoppa upp så mycket om de inte är för att ett litet ägg fäst 🥰

Jag har tempat ett och ett halvt år cirka men har under den tiden haft problem med sköldkörteln, opererat bort den och försökt ställa in rätt dos med levaxin. Så det känns lite missvisande att kolla på tidigare cykler kanske. Men ifall jag skulle jämföra med dom så brukar det snarare ligga plant eller minska så dags. Har haft rätt kort lutealfas när jag varit sjuk Verkar det som. Någon sådan höjning när det tidigare legat hyfsat plant har det inte varit tidigare. Men det kanske bara var en engångsgrej i morse :) in
    hur går det för dig? 
  • My871
    Syskonförsök skrev 2023-06-04 08:47:09 följande:

Fattar. Håller tummarna att de betyder något! Hur såg det ut idag?

Jag inväntar otåligt ägglossning! Bör komma när som helst. :)

tar Du ägglossningstest eller? Jag tycker det är svårt att lista ut när ägglossningen ska ske när den byter dag så pass ofta för mig. Det är synd att tempen bara visar att den varit och inte när den kommer att vara :) 
    tempen har sjunkit lite idag men är hyfsat hög iaf :)
  • My871
    lucylovis skrev 2023-06-04 18:05:35 följande:

Det va ett bra tag sedan jag skrev men i torsdags på bim plussade jag på riktigt i alla fall 🥰 Hoppas ni blir fler med mig snart!

Stort grattis till er :) nu håller vi tummarna för massor fler positiva test framöver i tråden :) 
  • My871

Tempen beter sig inte riktigt som vanligt denna månaden och det gör ju att man får upp förhoppningarna trots att vi prickade ÄL så dåligt denna månaden. Den steg kraftigt en dag för att sen lägga sig jämn och fin hyfsat högt upp:) blir spännande dagar framöver nu :) 

• My871

Varför gör man såhär mot sig själv egentligen. Jag hade bestämt mig för att inte testa förrän efter bim och så idag när tempen fortfarande var hög så kunde jag inte hålla mig. ÄL +9 och ett tydligt streck visade sig direkt på testet. Nu är det ju babyplan och jag inte vågar lita

på det iaf. Så varför är man så dum och testar Skrikandes

• My871
    Bär skrev 2023-06-06 10:13:05 följande:
    Hade jag varit du så hade jag köpt ett annat test och testat!! Ser ju lovande ut 😄 
    Har ingen erfarenhet av babyplan, visar dom ofta fel?
    Dom gör ju tyvärr det. Eller så visar dom så tidigt så många får kemiska graviditeter kanske. det verkar vara väldigt många som får streck på dessa utan att det blir en graviditet iaf.  jag har digitala hemma och vanliga stickor som visar på 25, men det känns ju inte lönt att testa än. det är väl bara att vänta antar jag.Glad
Svar på tråden BIM Juni 2023