• babybel95

BIM Juni 2023

Hoppar in här. Syskonförsök till vår 20 mån son. BIM 20/6. Försöker hålla mig ifrån test förrän det faktiskt är bim men så svårt! Är trög i magen och ev lite molande värk som ju kan vara tecken men vågar inte hoppas 😬

• babybel95
    Blir så förvirrad. Enligt NC har jag BIM imorgon men enligt ett par andra mensappar jag använder är det den 23/6. Kan inte riktigt förlita mig på tempen i NC denna månad då jag sovit kasst. Tyvärr kunde jag inte hålla mig och testade idag ÄL +11 - isch och negativt, visserligen vanlig rfsu sticka men ändå.

Har som mensvärk och sjukt trög i magen sen ett par dagar. Huvudvärk idag. Kanske inbillar mig lite illamående med. Men det kan ju lika gärna vara mens på g? 🙄
  • babybel95
    Amaaanda00 skrev 2023-06-19 12:38:20 följande:

Någon som vet hur många grader tempen ska sjunka för att det ska kunna vara en så kallad implationsdip? 

Har för mig det är allt under medellinjen?
  • babybel95
    Syskonförsök skrev 2023-06-19 13:51:18 följande:
    Senast jag var gravid sänktes det bara lite dock! Se denna. Så tror inte de måste vara under linjen :)
    Ja, jag kanske snurrar. Vet att min var under senast. Men tror man inte behöver ha någon alls heller? hur som helst håller tummarna att det tyder på en bebis för dig 🤗
  • babybel95

Min graf denna månad. Har dock sovit som en kratta och vi har haft tusen grader i sovrummet pga värmen ute så vet ej hur tillförlitlig den är. Hatar denna väntan!😩
  • babybel95

BIM dagen är här enligt NC men räknar jag på en 28 dagars cykel så är det på torsdag. Funderar på att knatta ner till apoteket och köpa ett testa tidigt test, vet ej om jag orkar hålla mig till torsdag.

Har och andra sidan symtom som skulle lika gärna kunna tyda på mens så det kanske bara är att kasta pengar i sjön?

• babybel95

Dumma jag testade med vanlig rfsu sticka igen nu på icke-morgonurin. Såklart supernegativt. Nåja beställt testa tidigt test på apoteket som jag ska hämta sen och tar det imorgon bitti. Men har nu fått huvudvärk som alltid inför mens så det är väl bara att inse att jag borde hoppa över i BIM-juli tråden? 🙄

• babybel95
    barnlängtan89 skrev 2023-06-21 06:38:17 följande:
    Men så trist. ☹️ hur långt efter äl är du? 
    Enligt NC äl+13, men jag tror det kan vara äl+12. Försöker hålla upp hoppet då tempen var fortsatt hög idag dock. Kan man få negativt på testa tidigt men va gravid ändå tro?
  • babybel95
    barnlängtan89 skrev 2023-06-21 07:57:13 följande:
    Beror ju på när ägget fäster, skulle de fästa sent kan testet vara negativt för det har inte börjat producera hormoner än. Nc tyckte du skulle haft bim igår? 
    Ja precis, enligt NC bim igår men har en cykel som varierar mellan 26-28 dagar så kan även stämma med bim imorgon. 
  • babybel95
    barnlängtan89 skrev 2023-06-21 08:35:52 följande:
    Då är det ju ändå lite lovande att din mens är (ev) sen. Håller tummarna att du snart får ditt plus. <3 
    Tack! Hoppet är ju det sista som lämnar en så😄 hur går det för dig?
  • babybel95
    Alvedon83 skrev 2023-06-21 11:53:30 följande:

Bim -6, negativt test idag och känner mig sur och irriterad, pms förmodligen // Gråter

Åh tänk att bim-6 är ju i tidigaste laget. Håller tummarna att det ändå inte är pms! 
  • babybel95
    Skulle tro på BIM idag/imorgon lite oklart denna cykel då äl var svårtydd. Ska man tro på NC så är jag BIM +2 🙄Lät bli att testa imorse. Fortfarande som mensvärk. Fruktansvärt humör dock. Får se om mensen kommer, känns så just nu. väntan är olidlig!
  • babybel95
    barnlängtan89 skrev 2023-06-22 09:41:20 följande:

Jag mår fruktansvärt. 🙈🥲 

Huvudvärk och illamående och av någon anledning kan jag inte sluta ta rfsu-tester varje morgon som knappt visar något positivt alls, bim-1 så kanske inte superkonstigt men känns som jag imbillar mig att jag är gravid, som att testerna egentligen reagerar på typ uvi (har känt av något litet ev och hade uvi vid äl). Sen känner jag mig typ superfånig som nojjar mig. 😩

Åh så jobbigt! Men visst tog du ett digitalt cb som visade + ? Då tror jag du kan känna dig säker! 🥰
  • babybel95
    barnlängtan89 skrev 2023-06-22 10:26:15 följande:
    Ja precis tog ett digitalt igår, skulle bara vilja få ett starkare resultat 🙈
    Jag skulle testat annat märke, rfsu är tydligen kända för att visa svagt. Kanske ett icke digitalt cb? Dyra men nog värt det 🥰
  • babybel95

Har varit extremt sugen på kaffe idag och dricker inte ens kaffe. Nåja säkert inbillning 😂

• babybel95

Och där kom det rött på pappret. inte mycket men tror på mens. Better luck next time 🥲

• babybel95
    barnlängtan89 skrev 2023-06-22 14:16:45 följande:
    Åhh nej vad tråkigt. 😢

Det rent av suger verkligen men vad ska man göra. Blir lika besviken varje gång. Usch. Aja nya tag nästa äl! 

Håller tummarna för dig & er som är kvar här. Kikar in och ser hur det går 🥰

Svar på tråden BIM Juni 2023