BIM Juni 2023
Hoppar in här. Syskonförsök till vår 20 mån son. BIM 20/6. Försöker hålla mig ifrån test förrän det faktiskt är bim men så svårt! Är trög i magen och ev lite molande värk som ju kan vara tecken men vågar inte hoppas 😬
Hoppar in här. Syskonförsök till vår 20 mån son. BIM 20/6. Försöker hålla mig ifrån test förrän det faktiskt är bim men så svårt! Är trög i magen och ev lite molande värk som ju kan vara tecken men vågar inte hoppas 😬
Någon som vet hur många grader tempen ska sjunka för att det ska kunna vara en så kallad implationsdip?
BIM dagen är här enligt NC men räknar jag på en 28 dagars cykel så är det på torsdag. Funderar på att knatta ner till apoteket och köpa ett testa tidigt test, vet ej om jag orkar hålla mig till torsdag.
Har och andra sidan symtom som skulle lika gärna kunna tyda på mens så det kanske bara är att kasta pengar i sjön?
Dumma jag testade med vanlig rfsu sticka igen nu på icke-morgonurin. Såklart supernegativt. Nåja beställt testa tidigt test på apoteket som jag ska hämta sen och tar det imorgon bitti. Men har nu fått huvudvärk som alltid inför mens så det är väl bara att inse att jag borde hoppa över i BIM-juli tråden? 🙄
Tog ett testa tidigt och det var supernegativt. Nu är det nog kört? 🙄
Bim -6, negativt test idag och känner mig sur och irriterad, pms förmodligen //
Jag mår fruktansvärt. 🙈🥲
Huvudvärk och illamående och av någon anledning kan jag inte sluta ta rfsu-tester varje morgon som knappt visar något positivt alls, bim-1 så kanske inte superkonstigt men känns som jag imbillar mig att jag är gravid, som att testerna egentligen reagerar på typ uvi (har känt av något litet ev och hade uvi vid äl). Sen känner jag mig typ superfånig som nojjar mig. 😩
Har varit extremt sugen på kaffe idag och dricker inte ens kaffe. Nåja säkert inbillning 😂
Och där kom det rött på pappret. inte mycket men tror på mens. Better luck next time 🥲
Det rent av suger verkligen men vad ska man göra. Blir lika besviken varje gång. Usch. Aja nya tag nästa äl!
Håller tummarna för dig & er som är kvar här. Kikar in och ser hur det går 🥰