BIM Juni 2023
Hej hej! Jag lägger mig här till en början, kanske blir i juligruppen också, i flo är BIM 25/6, I NC är BIM 8 juli!
16/6 - Lulu1987, 1a barnet
16-17/6 Sanlin1990, 2a barnet försökt 2 år
25/6 Sally101, 1a barnet, 1 försöket
Hej hej! Jag lägger mig här till en början, kanske blir i juligruppen också, i flo är BIM 25/6, I NC är BIM 8 juli!
Första inlägget här (bortsett från listan). Jag har symtom som är så lika det jag har inför mens, men de känns ändå lite annorlunda, sedan vet jag inte om jag känner efter extra mycket för att jag verkligen vill plussa!
Min temp är annorlunda också men vet inte om det beror på värmen, vad tror ni om tempen? 
Idag hade jag också väldigt annorlunda flytningar (som äggvita fast krämfärgade, och har så ont i svanken och i bäckenet ner i benen 🤞
Första inlägget här (bortsett från listan). Jag har symtom som är så lika det jag har inför mens, men de känns ändå lite annorlunda, sedan vet jag inte om jag känner efter extra mycket för att jag verkligen vill plussa!
Min temp är annorlunda också men vet inte om det beror på värmen, vad tror ni om tempen? 
Idag hade jag också väldigt annorlunda flytningar (som äggvita fast krämfärgade, och har så ont i svanken och i bäckenet ner i benen 🤞
Hur många är vi kvar i tråden som väntar på bim till veckan?
Men bläää lyckan var kort denna gången också, idag var testerna negativa och sen kom mensen med besked. Andra gången med en kemisk graviditet. 😭😭 sista gången jag testar för tidigt alltså.
Kommer hoppa över juli-tråden och hoppas ni alla får plus så vi inte ses i augusti-tråden. ❤️ nu ska livmodern få ett sommaruppehåll efter 12cyklar kan de nog behövas.
håller både tummar och tår för dig framåt
jag hoppas nästa äl går bättre
fick en brunrosa flytning nu på kvällen, hoppas nidblödning. Är idag äl+15 eller äl+11 beroende på app.
nu på kvällen har det satt igång så det är definitivt mensen, ingen nidblödning.
det var trots allt första gången vi hade oskyddat sex och chanserna för träff på första försöket känns ändå små (även om det går)