Inlägg från: Embarazada |Visa alla inlägg
  • Embarazada

BIM Juni 2023

SeptemberB skrev 2023-05-31 09:00:08 följande:
    Ser väldigt nytagen ut. Ibland blir det lättare att tyda när alla färgrester "dragit förbi" efter några minuter. Anar ett streck men det kan vara för att färgen inte hunnit dra förbi ännu. Vilken dag efter äl är du? 

Ja, det är väl taget efter 4-5 min kanske?

Det är drygt en vecka efter ÄL så väldigt tidigt :)

• Embarazada
    Rödluvan93 skrev 2023-05-31 08:59:21 följande:
    Testade också imorse med babyplans test och fick samma resultat. Var svårt här med att inte låta bli 😩 men är bara på ÄL+11 så får nog bli ett digitalt till helgen 🤞

Ja man lever ju på hoppet!!

Du tog ingen bild på ditt test?

Jag fotar alltid av för att kunna ha en jämnförelse dag för dag Solig

• Embarazada

Får jag bara fråga hur gamla alla är?

Jag är 35 så förstår ju att det kan ta lite tid att bli gravid men är ju ändå så sjukt jobbigt att få ett negativt resultat varje månad. 

• Embarazada
    lalalovee skrev 2023-05-31 22:41:46 följande:
    Får jag hoppa in här :) 
    BIM är 6/6 men det känns verkligen som det tog dig denna månad. Jag är 31 och killen 34.. tog test nu ikväll för jag uppenbarligen inte kan hålla mig till på måndag men det känns som att det syns något pytttelitet, syns dock ner irl men kan ärligt talat vara önsketänkande Hehe!
    Har tyvärr svårt att se då bilderna är så mörka Obestämd
  • Embarazada

Då kör vi bilder på dagens test igen.

Jäkla svårt att placera testen på ett ställe med lagomt mycket ljus så det går att se något på bilderna.

Det är iaf samma test men på olika platser i badrummet Tungan ute

• Embarazada
    SeptemberB skrev 2023-06-01 07:40:45 följande:

Embrazada: Det går att ana ett streck men är du bara 7-9 dagar efter äl så är det fortfarande för tidigt för att få ett tydligt svar. Testa tidigt digitalt imorgon?  Skrattande

Jag vet!!! Fan också,men jag törs inte ta ett digitalt ännu, vill leva på hoppet en stund till Tungan ute

MEN....om det syns tydligare imorgon så kanske jag törs ta ett digitalt på lördag/söndag.

• Embarazada
    ANSN skrev 2023-06-01 08:06:47 följande:

Embarazada Vad spännande, men borde inte dem där tidiga testerna visa ännu mer utslag. Tkr man betalar pengar för att testa sig tidigt sen blir man ändå osäker för strecken är diffusa. På en av dina bilder kan man se ytterligare ett streck. Håller tummarna. 

Eller hur!

Det är väl egentligen bara lurendrejeri för att tjäna pengar, men det funkar ju för dom. Jag köper test som en galning.

Man är ju den nivån att man vrider och vänder på varje test, synar dom noga i olika ljus och vinklar i hopp om att se ett litet streck (som man ändå inte kan lita på).

Pinsamt att erkänna det, men nu har man blivit så desperat att jag lyser igenom testerna med en ficklampa för att se om jag ser något.

Här har vi dagens test genom en ficklampa Tungan ute

(och jag tycker mig se ett streck, kanske ett önketänkade...men...)

• Embarazada
    lalalovee skrev 2023-06-01 08:28:46 följande:
    Nu är det torkat men ja.. när kan man testa med clearblue?

Clearblue Digital Ultra Early;

• Embarazada

Vad tusan, bilden kom inte med...provar igen.

• Embarazada
    oshark skrev 2023-06-01 10:27:49 följande:
    Och då räknar de med att alla har en lutealfas på 14 dagar, så det är från och med ÄL+9.
    Ja, jag antar det Glad
  • Embarazada
    Hejvärldenhej skrev 2023-06-01 13:56:51 följande:

Okej hörni, jag tog ett test i morse men hade så bråttom så synade aldrig ordentligt. Och nu när jag kom hem tittade jag på det och anar ett streck!?! Men man ska ju inte läsa av test sent ju 🙈 men nu kom hoppet tillbaka. Ingen mens heller än. bim idag, tempen är något lägre men kvar inom mitt span. 

förstår ni hur svårt det är att vänta till i morgon??? Är testa tidigt från rfsu. Ska jag bara räkna bort det helt?  
    Hade ägglossning 19 eller 20e maj så är ÄL+12/13 (för så räknar man väl?)

svårt att ta bild på svaga streck men här har ni: 

skickar också kurvan 

Även om det tekniskt sett inte är giltigt så skulle jag tolka det som positivt {#emotions_dlg.flower}

• Embarazada
    Bakpotatis skrev 2023-06-12 08:19:47 följande:
    Jag fattar ingenting nu. Var helt inställd på att mensen skulle komma idag efter att temperaturen gått ner och haft spottings i flera dagar och det kändes också ok. Fick kemisk graviditet förra cykeln så var nästan en lättnad att vara säker på att det inte hade funkat eftersom jag vet att jag kommer känna mig superorolig. Är på ÄL+13 idag och tog ett test bara för att vara säker på att det var negativt och fick detta. Vad tror ni? Skulle det kunna vara ett spökstreck?
    Helt klart positivt! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BIM Juni 2023