BIM Juni 2023
Ja, det är väl taget efter 4-5 min kanske?
Det är drygt en vecka efter ÄL så väldigt tidigt :)
Ja, det är väl taget efter 4-5 min kanske?
Det är drygt en vecka efter ÄL så väldigt tidigt :)
Ja man lever ju på hoppet!!
Du tog ingen bild på ditt test?
Jag fotar alltid av för att kunna ha en jämnförelse dag för dag
Får jag bara fråga hur gamla alla är?
Jag är 35 så förstår ju att det kan ta lite tid att bli gravid men är ju ändå så sjukt jobbigt att få ett negativt resultat varje månad.
Då kör vi bilder på dagens test igen.
Jäkla svårt att placera testen på ett ställe med lagomt mycket ljus så det går att se något på bilderna.
Det är iaf samma test men på olika platser i badrummet
Embrazada: Det går att ana ett streck men är du bara 7-9 dagar efter äl så är det fortfarande för tidigt för att få ett tydligt svar. Testa tidigt digitalt imorgon?
Jag vet!!! Fan också,men jag törs inte ta ett digitalt ännu, vill leva på hoppet en stund till
MEN....om det syns tydligare imorgon så kanske jag törs ta ett digitalt på lördag/söndag.
Embarazada Vad spännande, men borde inte dem där tidiga testerna visa ännu mer utslag. Tkr man betalar pengar för att testa sig tidigt sen blir man ändå osäker för strecken är diffusa. På en av dina bilder kan man se ytterligare ett streck. Håller tummarna.
Eller hur!
Det är väl egentligen bara lurendrejeri för att tjäna pengar, men det funkar ju för dom. Jag köper test som en galning.
Man är ju den nivån att man vrider och vänder på varje test, synar dom noga i olika ljus och vinklar i hopp om att se ett litet streck (som man ändå inte kan lita på).
Pinsamt att erkänna det, men nu har man blivit så desperat att jag lyser igenom testerna med en ficklampa för att se om jag ser något.
Här har vi dagens test genom en ficklampa
(och jag tycker mig se ett streck, kanske ett önketänkade...men...)
Clearblue Digital Ultra Early;
Vad tusan, bilden kom inte med...provar igen.
Okej hörni, jag tog ett test i morse men hade så bråttom så synade aldrig ordentligt. Och nu när jag kom hem tittade jag på det och anar ett streck!?! Men man ska ju inte läsa av test sent ju 🙈 men nu kom hoppet tillbaka. Ingen mens heller än. bim idag, tempen är något lägre men kvar inom mitt span.
förstår ni hur svårt det är att vänta till i morgon??? Är testa tidigt från rfsu. Ska jag bara räkna bort det helt?
Hade ägglossning 19 eller 20e maj så är ÄL+12/13 (för så räknar man väl?)
svårt att ta bild på svaga streck men här har ni:
skickar också kurvan
Även om det tekniskt sett inte är giltigt så skulle jag tolka det som positivt