• Sanlin90

BIM Juni 2023

sover hela natten fram till 3 med något uppvak sen börjar jag vakna stup i kvarten och har en fläkt riktad mot mig kan det här ge lägre temp? Jag är nästan heöt 100 på att jag ägglossat men alltså tempen är låg och den började vara låg igen när jag började sova sämre och fläkten åkte på den ökar inte igen utan ligger på samma som innan äl :(

• Sanlin90

Hejvärlden ja en väldig massa knasiga saker! Dock verkar det varit fläkten som ställt till min låga temp, sov utan idag och tempen gick upp igen!

• Sanlin90
    Suck, jag fortsätter att ha lite beige bruna flytningar det är verkligen pyttelite men vet inte varför det kommer om det är en bortfallsblödning eller annat.
    Testade imorse då första mikroblödningen va i förrgår men det va negativt dock hade jag redan varit uppe och kissat typ 2h innan sen somnat igen
  • Sanlin90

Hejvärlden jag är osäker drack lite igår så dagens temp är inte tillförlitlig men jag skrev till nc och dom va ändå säkra att min äl varit jag tror på cd 46 och jag va sjuk cd 45 så vet inte om jag ska utesluta tempen där?!
    jag känner mig lite osäker på om äl varit enligt min kurva faktist, blödde ett stänk för 4 dagar sen sedan kom det lite brun beigt tills igår vid typ 2 tillfällen varje dag dit så tre dagar med blödning så det känns kort för en bortfallsblödning om det va anovulatoriskt så jag är knäpp på det här, tog gravtest på utspädd urin imorse som visa vagt men det va ju ett babyplan dock va strecket vagare ån deras typiska spökstreck sen har jag druckit så mycket idag pga drinkarna igår så har inte kunnat ta på koncentrerad urin.
    vad tror ni? Ena är utan den sjuk tempen
  • Sanlin90

Jag har funderat på att köpa den många tipsar om jag inte minns namnet på, även senast nc satte ut äl gick den sicksack men jag tog bort alla gamla tempar för jag slutade med hydrokortison för typ 3 mån sen och då ökade min basaltemp ganska mycket

• Sanlin90

Syskonförsök hur boostar man med c vitamin tar man mer än vanligt eller bara börja ta det ?

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-05-27 22:55:03 följande:

Minns inte heller var progesteronkrämen heter!
    ?Man kan öka kroppens progesteron nivån naturligt med C-vitamin. C-vitamin har vid doser på minst 750 mg per dag visat sig höja progesteron hos kvinnor?

Jag drog till med en brustablett på 1000mg ikväll!
  • Sanlin90

Tycker mig ana något och har fått så många spök på babyplan men det här känns som det är rosa?! Syns säkert inte alls här

• Sanlin90
    Det vore så sjukt, jag har berättat i någon tidigare tråd att jag hade en vän som tog sitt liv strax efter att min dotter föddes, vi umgicks inte längre pga att hon var alkholist och jag inte orkade, hon frontalkrockade med första lastbilen som kom efter att ha kört på fel sida räcket i motsatt färdriktning i 2 km hon hade sin 6 mån dotter i bilen men dottern klarade sig lyckligtvis.
    jag har drömt mycket om graviditeter och hennes födelsedag att jag föder barn då och att jag blir gravid då, det sjuka är att min äl va på hennes födelsedag nu så vore sjukt med ett super pluss på onsdag på min födelsedag. 
Svar på tråden BIM Juni 2023