Inlägg från: Hejvärldenhej |Visa alla inlägg
  • Hejvärldenhej

BIM Juni 2023

Foodie92: när vågar du p dig på ert första test? har läst att folk ändå plussar på ÄL+9 så liiite sugen på att ta ett tidigt i morgon 🙈

Och hur går det för dig Sanlin90? tror du också bim 1/6 fortfarande💕

• Hejvärldenhej

Vad va skönt Veera! Och nej det borde väl inte vara för sent det är väl 24-48 timmar eller något sånt.  håller tummarna 🥚????💕

Ser tyvärr inte Sanlin men hoppas!! Är  säkert att det är svårt att se  på bild. Är det ett helt vanligt test du kör? Eller ett sånt tidigt? Och vilken hemsk historia 💔 men hoppas så klart det är ett tecken

• Hejvärldenhej

Jag testade nu precis för första gången, är på ÄL+10. Negativt på sånt clear blue som säger gravid / inte gravid. Inte gravid buu. Ångrar lite att jag inte kunde hållit mig längre haha. 

• Hejvärldenhej

Segt Foodie❤️!! Ja jag ska också hålla mig ett tag till nu. Håller tummarna för noll mens och hög temp för dig i morgon 🤞

Ser möjligen någon antydan till något Sanlin, jag har aldrig använt dom testen, men kan alltså gå från svagt, nästan osynligt till starkt?

• Hejvärldenhej

Lucylovis Så kul!! Förstår på de andra att det där alltså är positivt 🙏❤️det hade jag själv nog missar

Foodie vad tråkigt!! Hoppas att nästa gång är din 🤞❤️

• Hejvärldenhej

ANSN jag har mest använt det ägglossningstestet som går från ring till blinkande gubbe till gubbe som stannar och då står det att när man fått gubben ska man sluta testa, kanske är för att man fortsatt kommer ha höga nivåer? Vet inte om det är samma på det som bara har gubbe eller ring 

• Hejvärldenhej

ANSN hmm då har jag tyvärr ingen aning vad det kan betyda🙈

oväntadedrömmen så trist med mens!! Men redan 23e igen🙏

Sanlin min temp dök nu idag med:(( hade börjat tro jag har en sån ? backe? som Syskonförsök visade. Finns det chans att det kan vända tror ni? Jag säger till mig själv att det är kört

• Hejvärldenhej

Sanlin du kanske ska  testa med ett sånt digitalt? Så kan det inte vara spök❤️

AJMB, jag har själv ingen erfarenhet av de testen men jag ser ett supertydligt streck!! iiii hoppas😍

• Hejvärldenhej

Kunde inte låta bli fast jag tänkt hålla mig till bim, så inte morgonurinen. Men det är väl kört nu antar jag. Troligtvis BIM i morgon eller övermorgon, är på ÄL+11/12.
    känner mig ledsen nu.

Har haft så stressiga drömmar (förutom en där jag drömde om plus hehe) men ändå känt mig väldigt energisk. Brukar annars vara så lättirriterad och sur runt pms. hoppades på att det var tecken?

Kurvan har gick upp lite idag (strök gårdagens temp för kom på att jag tog det typ kl 04) 

Denna och de två senaste cyklarna. Verkar finnas många erfarna tempare där ute. Jag tyckte denna ser annorlunda ut?

Svar på tråden BIM Juni 2023