• Bär

BIM Juni 2023

Sanlin90 skrev 2023-06-11 20:19:03 följande:
    Jag tror jag har beräknat fel och mensen är på ingång, har haft en rosa och två bruna flytningar idag och lätt värk då och då :(
    Nej vad tråkigt :(

Här hittade jag ett graviditetstest hemma från förra gången jag var i testperiod och trots att jag var bara på ÄL+9 så var jag tvungen att testa och det var såklart toknegativt.
    Så dumt att jag ens testade, för nu hann jag bli besviken TROTS att jag förra gången jag var gravid  testade super svagt med ett "Testa tidigt" på ÄL+12. Man såg knappt ens strecket den gången..
    Det här testet jag tog nu var bara ett vanlig sticka från rfsu som man ska testa med från BIM. 
    Dumma huvud som inte kan hålla sig från testa 😅
  • Bär
    Bakpotatis skrev 2023-06-12 08:19:47 följande:
    Jag fattar ingenting nu. Var helt inställd på att mensen skulle komma idag efter att temperaturen gått ner och haft spottings i flera dagar och det kändes också ok. Fick kemisk graviditet förra cykeln så var nästan en lättnad att vara säker på att det inte hade funkat eftersom jag vet att jag kommer känna mig superorolig. Är på ÄL+13 idag och tog ett test bara för att vara säker på att det var negativt och fick detta. Vad tror ni? Skulle det kunna vara ett spökstreck?
    Positivt! Grattis 😃
  • Bär
    Sanlin90 skrev 2023-06-12 09:43:48 följande:
    Grattis Bakpotatis!!!

Bär jag vet känslan, man kan bara inte låta bli att testa det är typ fysiskt omöjligt! Jag har ingen mer blödning men mensvärk idag och tempen dippade lite så nu är jag mest förvirrad? kanske kommer igång mens under dagen.
    Det är ju det!! Jag försökte verkligen, men det gick inte och det är såå dumt för nu tänker jag att ser inte gick denna månad, men det är ju lite tidigt stt tänka så.
    Som tur är har jag inga fler test och dom kommer nog imorgon! Så kan inte testa mer.

Brukar du få sådana små blödningar?
  • Bär
    Syskonförsök skrev 2023-06-13 06:55:34 följande:
    ÄNTLIGEN. Dag 28 i cykeln, vad fan hände men överlycklig att den inte hoppade! ändrar bim sen men då blir det runt 27/6 istället. 
    Håller tummarna!!
  • Bär

Testade negativt idag på ÄL+11 med ett sånt där testa tidigt test.. Försöker tänka att det inte betyder något eftersom jag förra gången testade så svagt att man knappt såg strecket på ÄL+12 med samma typ av test.
    Men idag är en sån dag det känns hopplöst. Idag skulle vi egentligen haft RUL för våran novemberknodd och det gör att allt känns extra tungt idag, 

Dessutom har min molvärk i magen ändrat karaktär lite, det känns ännu mer som vanlig mensvärk och att mensen säkert kommer till helgen som den ska.. 

• Bär
    Bakpotatis skrev 2023-06-13 10:52:31 följande:
    Fy vad tufft, känner verkligen med dig, skickar styrkekramar! Håller tummarna för att det ändå är något.

När jag fick ett MA i v 14 innan första barnet blev jag gravid på cykel nummer 2 efter missfallet. Var så besviken första cykeln men tror att min kropp behövde återhämta sig helt innan den var redo igen. Kanske samma för dig?
    Tack för ditt svar! 
    Hoppas det blir så för mig också, kroppen behöver väl återhämta sig, men tålamodet är dåligt för tillfälle!
  • Bär
    Sanlin90 skrev 2023-06-13 19:54:07 följande:
    Tog test idag, tog ett tidigt igår jag tyckte jag såg något på och nu tycker jag mig se på dom här? Haft lite ?symtom? som senast som kass mage och ursel när jag reser mig.  //
    Alltså, på dom 2 översta bilderna tycker jag att man kan ana något faktiskt? 
  • Bär

Ni kan räkna bort mig för juni..
    Inte fått mens, men fick idag på ÄL+12 upp "Inte gravid" på ultra tidigt digitalt test.. 
    Så besviken.  :(

• Bär

Jag hoppas över till Juli tråden, fick negativt idag med på ÄL+13.
    Fick lite blodstrimmor på papper idag, vilket jag alltid kan få ett par dagar innan mens, så den kommer nog vilken dag som helst. 

Lycka till alla! Jag hoppas att ni får era plus ❤️

• Bär
    Syskonförsök skrev 2023-06-24 09:04:28 följande:

Vet inte ens om de syns här men här är bild :) 

Jag tycker man ser strecket tydligt. Du är väl npgra dagar innan BIM med? Du har inget digitalt att testa?

Har fortsatt följa er på avstånd även om jag gått över till juli gruppen! Håller tummarna att det är ett plus ❤️
  • Bär
    Syskonförsök skrev 2023-06-24 09:10:13 följande:

tyvärr inget tidigt digitalt!! Och tog ett RFSU vanligt med där strecket inte syns så tror de är för tidigt för ett digitalt med känslighet 25. Kanske drar och köper ultratidigt dock? haha de är så svårt att tro på förrän en ser ?gravid? i text. Rädd att de är spök annars ju. 

Jag förstår dig! Jag måste alltid få se texten "Gravid" för att verkligen lite på det.
    Jag skulle nog ha åkt och köpt ett ultratidigt  hade inte kunnat hålla mig! 😍
  • Bär
    Syskonförsök skrev 2023-06-24 09:33:43 följande:

Hah nej jag ser inte ens något själv när jag uppdaterade familjeliv, de var som första kvaliten jag la upp som troligen bär såg försvann. Spännande. kan prova en annan Bara för skojs skull 

Tycker helt ärligt att jag ser streck där med!
  • Bär
    Syskonförsök skrev 2023-06-24 09:40:24 följande:

Hoppas innerligt det är något. ❤️ över ett års försök nu med syskon. 

Jag håller tummarna ❤️ 
Svar på tråden BIM Juni 2023