-
-
ANSN sant, ingen mens inget definitivt. Som Embarazada och Rödluvan jaa visst lever man på hoppet 🤞❤️
-
Jag är 32, min kille 34. Har försökt snart ett halvår
-
Tack syskonförsök! (håller alltid på att kalla dig syskonkärlek🥰 och hoppas att verkligen att det blir din tur nu!!) Då ska jag nog prova munkpeppar! väldigt störigt att behöva vänta sååå länge nu mellan varje.
Jag har kört c-vitamin nästan hela denna cykeln. Men jag visste inte att man ska sluta vid ägglossning? Vad kan störas?
Det jag läste om c-vitamin var att det var positivt för fertiliteten och att man skulle äta 1000 mg enl. någon studie som sett att det ökat. Tänkte att c-vitamin är väl bra oavsett så jag kör. Men syskonförsök verkar ha lite mer intel än mig 😊 -
Haha du han svara 💜 såg inte det
-
Hopppas att det inte är slump 🙏🙏
-
Ooo så spännande med era tester!! Håller alla tummar!!! Jag tog ett idag på min bim enligt Natural Cycles. Inte gravid så det blir väl mens under dagen.
Börjar preppa för nästa 🥚🤞 Syskonförsök: hur mkt munkpepparrot och från vilket märke? vill testa denna gång :)) gissar jag borde börja idag om det blir dag 1 på nya cykeln. Hittade från Lambert exempelvis https://www.graviditetskollen.nu/produkter/kosttillskott-for-dig-som-vill-bli-gravid/halsokost/munkpeppar-lamberts-agnus-castus
-
Okej hörni, jag tog ett test i morse men hade så bråttom så synade aldrig ordentligt. Och nu när jag kom hem tittade jag på det och anar ett streck!?! Men man ska ju inte läsa av test sent ju 🙈 men nu kom hoppet tillbaka. Ingen mens heller än. bim idag, tempen är något lägre men kvar inom mitt span.
förstår ni hur svårt det är att vänta till i morgon??? Är testa tidigt från rfsu. Ska jag bara räkna bort det helt?
Hade ägglossning 19 eller 20e maj så är ÄL+12/13 (för så räknar man väl?)
svårt att ta bild på svaga streck men här har ni:
skickar också kurvan
-
Tack för pepp!! Så fint att ha er i samma båt ❤️
Ska spika upp lister och möblera om hallen haha. Så ska jag hålla mig ifrån 🤪 Tror min temp i morgon kommer va hjälpsam för mina förväntningar. -
Lalalovee sista bilden ser jag streck!! Och gissar att ditt är inom tiden?
-
(😍💃)
-
iiiii men då är det ju ➕💃💃💃 när är bim?
jag med! men mest nervös.
-
Tempen dök. Så blir mens idag :((
-
Sanlin90 skrev 2023-06-02 12:33:31 följande:Testade negativt igår men tänker om äl va typ cd 50-52 istället kanske det kan va implantations dipp idag om inte mensen duker upp?
Åh det där hände mig hade en suuperlång cykel, tror min kropp försökte ägglossa i 20 + dagar. Jag bestämde mig då för att bara strunta i allt en stund med att leta ägglossning och låta kroppen och hjärnan vila och komma "i ordning". Blev bara jobbigt för mig att hela tiden hoppas medan temp körde bergodalbana som den ville.
Rödluvan - i juli då är det vår tid
eller hinner du en till gång innan dess? min är 37 dagar....
Hoppas ni andra får PLUS !!
Syskonförsök, tror du det är dumt att börja med munkpeppar en dag efter mensen kom? eller är det kanske bara dumt då 🧐
-
Sanlin90 skrev 2023-06-02 12:33:31 följande:Testade negativt igår men tänker om äl va typ cd 50-52 istället kanske det kan va implantations dipp idag om inte mensen duker upp?
Åh det där hände mig hade en suuperlång cykel, tror min kropp försökte ägglossa i 20 + dagar. Jag bestämde mig då för att bara strunta i allt en stund med att leta ägglossning och låta kroppen och hjärnan vila och komma "i ordning". Blev bara jobbigt för mig att hela tiden hoppas medan temp körde bergodalbana som den ville.
Rödluvan - i juli då är det vår tid
eller hinner du en till gång innan dess? min är 37 dagar....
Hoppas ni andra får PLUS !!
Syskonförsök, tror du det är dumt att börja med munkpeppar en dag efter mensen kom? eller är det kanske bara dumt då 🧐
-
Tjoho locylovis!! Grattis😍 och pälsboll 🙏🙏