• Alvedon83

BIM Juni 2023

barnlängtan89 skrev 2023-06-20 12:22:02 följande:
    Jag får också alltid huvudvärk runt mens, sjukt irriterande!! 

Men tycker innan mens är inget kört!  

Låter som vi har liknade problem med rsfu-stickorna. 😅😅 
    Har ingen bra erfarenhet av rfsu-stickor, tog en sån på bim med andra barnet och den visade negativt, köpte sen en clear blue som visade positivt. Men det var ju några år sedan så kanske blivit bättre kvalitet nu.
  • Alvedon83
    Amandahay skrev 2023-06-20 09:19:42 följande:

Heej pa er. Detta ar mitt forsta inlagg i traden. Har foljt med pa avstand. Jag har BIM den 29/6 sa jag hanger pa och vantar har med er. Jag ar inne pa min fjarde omgang med en monitored cykel med medicinering. Har tagit progestrone sputor och aven progestrone tabletter denna cykeln efter jag har haft lagt varde. Vilket gor att jag kan inte smyg testa for att jag kommer fa falska resultet. Jag maste vanta pa mitt blod prov den 29! 

Men jag haller med dig Alvedon83 sa segt. Jag foredrar tiden innan agglossningen an den har vantan da man inte kan gora nagonting forutom att vanta!!

Och nu när jag har semester har jag mer tid att fundera och leta efter symptom😆
  • Alvedon83
    barnlängtan89 skrev 2023-06-20 12:49:24 följande:
    Känner mig lite dumsnål som köpte dem. 😅😅😅 Gillar egentligen nc's teststickor bäst, men de kostar 14kr/testet och rfsu's 8kr/testet men man får nog vad man betalar för. 😅
    Min favorit är Clear blue vanliga som visar ett plus vid positivt. Dom är ju lite dyra men nu senast jag köpte var det rea på två-pack😊
  • Alvedon83
    barnlängtan89 skrev 2023-06-21 13:31:18 följande:

Alltså väntan innan bim är såååå dryg, men jag har ett tips som jag inte vet om det är bra men jag gillar de iaf, jag har ett stick-projekt som jag bara stickar på mellan äl och bim (skulle ju kunna vara vilken som helst typ av projekt) så det är typ mitt skapa bebis-projekt.

Det är ett stort projekt så skulle kunna försöka i flera år innan den blir klar och det är något till mig själv då jag tror något bebis-relaterat hade varit för deppigt om mensen kommer.

Det får mig att tänka på något annat en stund och gör väntan lite mer speciell. Men sen testade jag ju ändå bim-3 😅 så gör mig inte helt otålig. 

och Alvedo­n83 bim-3 spöksträck och bim-2 väldigt blekt positivt och gravid 1-2v på digital så bim-6 är inte konstigt de blir neg. Och mitt humör är överallt. :P 

Nej förstås är hoppet inte ute ännu😊 
  • Alvedon83

Bim -5, negativt test imorse. Inga symptom föutom kanske lite molvärk. Känner mig inte lika sur idag😊 

• Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-06-22 15:41:45 följande:
    Hej! bim-6 eller ägglossning+9 idag. Har en väldigt hoppfull graf och hoppas så innerligt att det är vår tur nu igen! testade idag kanske lite väl tidigt så syntes inget men hoppas verkligen på ett plus imorgon bitti eller i helgen. ❤️ inbillar mig massor av symtom men det hör ju den olidliga väntan lite till! 

Hur går det och känns för er som också väntar nu? 
    Det känns segt, har inga symptom. Har inte kunnat hålla mig från att testa, visar bara negativt😓 ska testa imorrn igen, bim är på tisdag.
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-06-22 21:08:17 följande:

Samma här! Bim är också tisdag! Så segt att se minus men en är så nyfiken att de inte går att hålla sig.. bara längtar och hoppas se ett plus 

Negativt idag igen, inte ens ett litet spökstreck kan man få haha 😅
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-06-24 08:10:37 följande:

åh vad trist! Jag testade aldrig igår, ska testa snart nu om jag vågar. Min graf är fantastiskt fin men jag har ändå en gnagande känsla av att jag återigen kommer bli besviken när jag testar så jag drar mig lite för att testa!

Håller tummarna på positivt testGlad 

Besvikelsen när det inte verkar bli nåt den här månaden heller är stor😓 femte försöket sedan missfall i februari.
Svar på tråden BIM Juni 2023