BIM Juni 2023
Men tycker innan mens är inget kört!
Låter som vi har liknade problem med rsfu-stickorna. 😅😅
Heej pa er. Detta ar mitt forsta inlagg i traden. Har foljt med pa avstand. Jag har BIM den 29/6 sa jag hanger pa och vantar har med er. Jag ar inne pa min fjarde omgang med en monitored cykel med medicinering. Har tagit progestrone sputor och aven progestrone tabletter denna cykeln efter jag har haft lagt varde. Vilket gor att jag kan inte smyg testa for att jag kommer fa falska resultet. Jag maste vanta pa mitt blod prov den 29!
Men jag haller med dig Alvedon83 sa segt. Jag foredrar tiden innan agglossningen an den har vantan da man inte kan gora nagonting forutom att vanta!!
Bim -6, negativt test idag och känner mig sur och irriterad, pms förmodligen
Alltså väntan innan bim är såååå dryg, men jag har ett tips som jag inte vet om det är bra men jag gillar de iaf, jag har ett stick-projekt som jag bara stickar på mellan äl och bim (skulle ju kunna vara vilken som helst typ av projekt) så det är typ mitt skapa bebis-projekt.
Det är ett stort projekt så skulle kunna försöka i flera år innan den blir klar och det är något till mig själv då jag tror något bebis-relaterat hade varit för deppigt om mensen kommer.
Det får mig att tänka på något annat en stund och gör väntan lite mer speciell. Men sen testade jag ju ändå bim-3 😅 så gör mig inte helt otålig.
och Alvedon83 bim-3 spöksträck och bim-2 väldigt blekt positivt och gravid 1-2v på digital så bim-6 är inte konstigt de blir neg. Och mitt humör är överallt. :P
Bim -5, negativt test imorse. Inga symptom föutom kanske lite molvärk. Känner mig inte lika sur idag😊
Samma här! Bim är också tisdag! Så segt att se minus men en är så nyfiken att de inte går att hålla sig.. bara längtar och hoppas se ett plus
Negativt test idag igen😓
Hur går det för dig syskonförsök?
åh vad trist! Jag testade aldrig igår, ska testa snart nu om jag vågar. Min graf är fantastiskt fin men jag har ändå en gnagande känsla av att jag återigen kommer bli besviken när jag testar så jag drar mig lite för att testa!