BIM Juni 2023

Tog test idag, anar vagt på cb men det går inte ens få med på bild och babyplan syns det på som alltid men det litar jag inte på :(
Jag har ett sånt digitalt ultratidigt men tänker om det knappt syns på cbt så lär det ju inte synas på det digitala heller :(
Nej det syntes knappt irl heller.
Känner mig ovanligt besviken och nedslagen, jag är på äl+12 idag och mensen borde komma under dagen men istället känner jag noll ingen värk ingen pms ingenting, hade rosa flytningar för två dagar sedan när tempen dippade trodde mensen skulle komma då men sen gick den upp igen..
Jag blev 33 idag, sambon är 30.
borde få mens imorgon hade räknat fel så eg idag men den lyser med sin frånvaro ännu.
Sanlin90 hur många dagar skulle det skilja sig då från ägglossning till den nya ägglossnings datumet?
Det kan skilja någon dag med lutealfasen ibland också. jag tror ägglossning var när den skulle och vänta någon dag till så kommer endera mens eller ett sent plus.
Jag ska prova något nytt som jag hittat lite om på engelska, det finns en plja från young living som blandannat innehåller munkpeppar och massa annat som kan göra cykeln mer regelbunden och den innehåller saker som ökar det egna progesteronet det är några historier om att det hjälpt folk bli gravida ocj jag hoppas iaf att min cykel sk bli mer regelbunden och att jag kanske får upp tempen efter ägglossning, jag ska smärja 4 droppar innan äl och sen öka efter äl.
kag hoppas det ska hjälpa mig!
Den heter progresense phyto plus
Här kommer nog mensen idag eller imorgon men har inga känningar, jämnt bra humör, inget ont, mest bara otroligt trött.
tempen va ovanligt låg med?!