• Alvedon83

BIM Juni 2023

Syskonförsök skrev 2023-06-24 10:45:23 följande:

Köpte digitalt ultratidigt som visade inte gravid så var troligtvis spök tyvärr! De ska inte vara lätt att skaffa barn inte! :p 

Åh va trist, men det kanske visar senare? Om första testet var på morgonurin men inte det digitala? Jag köpte 15-pack av Babyplan som jag nu använt upp och jag fick aldrig nåt spökstreck inte heller efter tester torkat.
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-06-24 13:08:41 följande:

De var faktiskt samma urin! jag jämförde bilderna på testerna från senaste plusset och då var det extremt likt testet jag tog dagen innan plus på digitalt förra gången.. MEN jag ska inte hoppas för mycket utan nu tar jag bara en paus ett par dagar och ser. Jag har tyvärr inget testa tidigt kvar hemma men har RFSU vanliga så tänker jag kanske provar måndag/tisdag om tempen fortfarande är hög och annars var det nog tyvärr spök. Jag har inte heller fått det förut faktiskt , bara efter tid men aldrig inom tid. Och bilderna tog jag inom tid. 

Ja, inte mycket mer att göra än å vänta. Jag har bara ett test kvar, tänkte spara det till bim på tisdag men kommer förmodligen slösa upp det imorgon😅

Hoppet finns ju så länge mensen inte kommer.
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-06-24 20:13:14 följande:

Haha men nej!! Ska vi inte peppa varann att spara? Tidigast att testa på måndag nästa gång ;)

Jag ska försöka låta bli👍 men det kommer bli svårt 😅😅
  • Alvedon83
    gladloppa skrev 2023-06-25 08:04:45 följande:
    Känns helt overkligt att skriva detta men idag kom ett tydligt plus - jag är gravid med min andra bebis🥺😭❤️
    lycka till alla !!!
    Grattis! 🤩
  • Alvedon83
    Sally101 skrev 2023-06-25 10:39:53 följande:
    Jag är kvar! Väntar otåligt här och tar tester var och varannan dag ???? tog ett "testa tidigt" cb nu på morgonen, och vet inte om jag börjat önska mig streck så mycket att jag ser i syne men de andra testerna jag tagit (både cb och rfsu) har jag tydligt tänkt/känt att nej det är negativt. Vad tror ni? (Väldigt väldigt svagt isåfall )

Hur går det för dig alvedon83? 
    Ja, kanske jag anar ett streck på din bild? Svårt att säga och jag har inte världens bästa syn heller. Håller tummar på starkare steck snart! 

Själv går det inget vidare, negativt test imorse, bim på tisdag. Som jag stirrar på testen och tror mig se streck som inte finns, knasigt. 

• Alvedon83
    Mitchelina skrev 2023-06-25 09:13:56 följande:
    Jag är på bim+1 idag men vågar inte testa förrns nästa vecka om mensen nu inte dyker upp :)
    Att du klarar att vänta, duktigt! Hoppas på plus, låter ju lovande med bim+1 utan mens😊
  • Alvedon83
    barnlängtan89 skrev 2023-06-25 12:16:44 följande:

Men bläää lyckan var kort denna gången också, idag var testerna negativa och sen kom mensen med besked. Andra gången med en kemisk graviditet. 😭😭 sista gången jag testar för tidigt alltså. 

Kommer hoppa över juli-tråden och hoppas ni alla får plus så vi inte ses i augusti-tråden. ❤️ nu ska livmodern få ett sommaruppehåll efter 12cyklar kan de nog behövas. 

Va tråkigt, beklagar😓
  • Alvedon83
    Sally101 skrev 2023-06-25 13:06:17 följande:
    Okej, ja om bara tiden (bara för nu) kunde gå lite snabbare (eller hcg:et öka snabbare). Vi får hålla oss sysselsatta! När har du bim?
    Bim var på tisdag, mensen kom idag istället😓
  • Alvedon83
    Sally101 skrev 2023-06-25 21:41:38 följande:
     Okej, nej vad tråkigt Gråter jag hoppas nästa äl går bättre Hjärta fick en brunrosa flytning nu på kvällen, hoppas nidblödning. Är idag äl+15 eller äl+11 beroende på app.
    Har du tagit nåt fler test? 😊
  • Alvedon83
    Mitchelina skrev 2023-06-26 16:46:11 följande:
    En tempkurva som inte alls såg bra ut visade sig att den visst va det❤️ plussa på bim+2, inte tagit nått test innan bim.
    Grattis!😊
  • Alvedon83
    Sally101 skrev 2023-06-26 12:32:21 följande:
    Tog ett totalnegativt imorse (kronans apotek egna) men ska ta ett till clearblue på lunchen idag, då har jag ändå inte varit på toa på 7h (har försökt att dricka väldigt lite idag). Har också läst att rfsu ofta kan ta längre tid att visa positivt i jämförelse med cb, kanske är samma med detta märke? Hoppas iallafall!

Har haft sånna humörsvängningar, ont i brösten och molande värk i över en vecka nu och hoppas verkligen att blödningen igår (ljusbrunrosa flytning) var kopplat till graviditet. Har inte blött något mer efteråt och mängden motsvarade typ en halv tesked om ens det.
    Det låter ju som du har mycket som talar för graviditet, håller tummarna! Hur gick lunchtestet?😊
  • Alvedon83
    Sally101 skrev 2023-06-26 20:51:21 följande:
    Nej, det var blankt och mensen kom precis när jag gick på det toabesöket Rynkar på näsan nu på kvällen har det satt igång så det är definitivt mensen, ingen nidblödning.

Känns lite skönt samtidigt att min flo-app har kunnat förutspå mensen så väl, första gången den prickar exakt! Lägger in mig i juli-listan och hoppas på bättre månad då  Glad det var trots allt första gången vi hade oskyddat sex och chanserna för träff på första försöket känns ändå små (även om det går) 
    Trist😓
Svar på tråden BIM Juni 2023