Skulle du kunna vara tillsammans med en onansist?
Ja som rubriken lyder, skulle du kunna vara ihop med en onanist?
Ja som rubriken lyder, skulle du kunna vara ihop med en onanist?
Jag skulle vilja ställa en motfråga, finns det NÅGON man som INTE onanerar?? Så frågan blir egentligen: vill du leva singel resten av livet eller inte?
Och du man som röstade nej, varför har du problem med om din partner onanerar?
Och du man som röstade nej, varför har du problem med om din partner onanerar?
Jag villl ha någon som har liknande intressen som jag. Min erfarenhet är att onani är ett sånt där intresse som gärna blir en livsstil, lite som hästsport eller golf.
Antar det här är nån sorts reaktion på tråden "Skulle du kunna va ihop med nån som röker på?" (eller vad den nu heter). Precis som jag inte skulle kunna va ihop med nån som röker på kan jag däremot tänka mig en onanist. Onani är väl nåt dom flesta ägnar sig åt ibland. I guess. 😉
Jag villl ha någon som har liknande intressen som jag. Min erfarenhet är att onani är ett sånt där intresse som gärna blir en livsstil, lite som hästsport eller golf.
Vad är en onanist?
Tvånngssmässig eller njutningsmässig?
Man kan tydligen onanera av olika anlednignar.
Personligen tycker jag det är oerhört trist att tillfredsställa mig själv om man kan få hjälp ... eller få hjälpa till.
Om det är rekreationellt som hobby så ok, men inte en kompulsiv onanist :(
Antar det här är nån sorts reaktion på tråden "Skulle du kunna va ihop med nån som röker på?" (eller vad den nu heter). Precis som jag inte skulle kunna va ihop med nån som röker på kan jag däremot tänka mig en onanist. Onani är väl nåt dom flesta ägnar sig åt ibland. I guess. 😉