• Core

Pojkvän med synlig bula

Anonym (Vänsterhängd) skrev 2023-05-17 22:13:47 följande:
    Kan du inte låta den ligga uppåt helt enkelt? Om du använder vanliga kalsonger med påse.

(Det heter osmakligt)
    Uppåt? Normalhängda har då en pitt som sticker upp ovanför byxlinningen, där kan vi prata osmakligt 
  • Core
    Anonym (off) skrev 2023-05-18 11:31:45 följande:

Polyrytm skrev 2023-05-18 11:17:41 följande:
    Precis.
    Icke-kukbärare förstår sig inte på detta.

Tror ni tillhör det ovanliga med 18-20 cm i slakt tillstånd, ungefär det måttet som krävs om man har byxorna normalt, går man med häng så kan jag väl se problemet.
    Det går inte att ha den uppåt oavsett,  inte ens med tights. Ingen har den uppåt utan erektion, stört obehagligt om nån nu skulle lyckas
  • Core
    Jim84 skrev 2023-05-19 07:25:38 följande:
    Jag har aldrig det problemet, då har jag ändå längre än medel. Vid erektion i så fall men då rättar jag naturligtvis till den så att den inte tittar fram.

Resåren på kalsongerna är ju dock praktisk för att lägga kuken mot magen och på så vis dölja morgonståndet när så behövs. Förutsatt att man har någonting på överkroppen så klart. Standardrutin som tonåring vid frukostbordet med familjen.
    Menar du att du går med pitten upptejpad mot magen hela dagen?
  • Core
    Anonym (Katrin) skrev 2023-05-18 19:57:46 följande:
    Snittet på Familjeliv verkar vara 21 cm om man ska tro det som skrivs.

Ha ha...
    Diskussionen handlar inte om storlek, tyngdlagen fungerar lika på alla, såvida man inte har en micro då som sticker rakt ut som en bröstvårta

Det är som att jag skulle säga att ni skulle slänga pattarna över axeln, det är inte en naturlig eller bekväm komfort, även om det skulle gå
Svar på tråden Pojkvän med synlig bula