Inlägg från: Anonym (Vänsterhängd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vänsterhängd)

Pojkvän med synlig bula

Vad hade du tyckt om din kille gick runt med kuken tydlig genom byxorna, som en bula eller som en tydlig kontur längs byxbenet? Sexigt eller bara sunkigt?

• Svar på tråden Pojkvän med synlig bula
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Anonym (Lilla Lisa) skrev 2023-05-17 13:54:12 följande:

Jag skulle kicka upp både kuk o bollar till hans haka 

Haha, det var ord och inga visor!
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Jag har upptäckt tjusningen med löst sittande underkläder utan ?påse?. Inte minst är det skönt när det är varmt, men överlag känns det fräschare och skönare att inte kapsla in underlivet med massa tyg. Beroende på val av byxor och överdel blir det dock mer eller mindre avslöjande.
  • Anonym (Vänsterhängd)

Bula = bra
    Korv = katastrof?

• Anonym (Vänsterhängd)
    Anonym (Blää) skrev 2023-05-17 14:46:07 följande:

Alla kuktrådar suger!

Vilken tur att du inte behöver läsa då :)

Egentligen hade det lika gärna kunnat vara en kuk- och fittråd. Finns ju tjejer med ?camel toe? också, det är ju fullt jämförbart. Hade nog haft svårt för om flickvännen visade upp sig så ute på krogen med kompisarna eller vid hämtning på förskolan. Men i sig tycker jag det är hett.
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Anonym (Bulan) skrev 2023-05-17 21:25:23 följande:

Jag har en väldigt ordentlig bula eller det kanske är mer som det härinne verkar som kvinnor verkar tycka vara avsmakligt en väldigt markerad kuk då den ligger längs med benet. Jag har dock vett nog att inte använda ljusa byxor då jag vet att den blir för tydlig då men anser ni att det finns mer jag kan göra?

Jag kan tyvärr inte ha den mer i mitten då den i sådana fall går hela vägen bak och kläms om jag sitter ner. Vad tråkigt att höra att vissa finner det avsmakligt då det inte är något jag försöker ha.

Men är det då lika avsmakligt när kvinnors bröst eller "stora blygder" syns. Jag hatar ordet bullfitta så det vill jag inte använda.

Kan du inte låta den ligga uppåt helt enkelt? Om du använder vanliga kalsonger med påse.

(Det heter osmakligt)
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Anonym (Penisstrumpa) skrev 2023-05-18 00:38:13 följande:

En ex hade en speciell slags strumpliknande elastisk påse han behövde ha på penisen för att den inte skulle skava längs benet och ett slags elastiskt skärp typ fäst runt låret och penisen för att den skulle vara still. Men han hade också luftiga byxor så att inte bulan skulle synas så mycket.

Stackars karl, det låter så komplicerat. Jag upplever aldrig att det skaver när min hänger fritt, men det kan ju vara olika så klart. Kanske värre med en osedvanligt lång snopp, vilket jag förmodar att han hade med tanke på speciallösningen.
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Giftman82 skrev 2023-05-18 01:32:52 följande:

Att ha den uppåt verkar ju det mest ologiska för mig då den skulle sticka ut över byxlinningen? Dessutom måste det ju göra ont att klämma den hela dagen så?

Den kanske kan vila lite snett uppåt? Tänk klockan halv två ungefär :) Beror ju så klart på vad för sorts kallingar du har samt hur du är skapt. Klart att den inte ska sticka upp ovanför kalsongerna, det är ju ytterst obekvämt.
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Valuta2019 skrev 2023-05-18 20:29:13 följande:
    Vad spelar det för roll vad det är? har han en stor kuk och det syns så är det väl inget han kan göra åt det.  
    Tja, några tekniker att dölja det har ju lyfts i tråden.
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Anna75g skrev 2023-05-30 08:59:47 följande:

Min man är oxå väldigt välutrustad så ja, det är klart att det ibland syns att det finns ett stort ?paket? där under. Men vad skall han göra åt det? För mig fungerar det nog mer som lite ?tändvätska? faktiskt. Speciellt när man ser att andra lägger märke till den. Men nej, sunkigt tycker jag verkligen inte det är. Tycker det snarare är sexigt att han har nått som är annorlunda.

Syns det som en odefinierad bula eller brukar den lägga sig längs benet? I det senare fallet blir det ju väldigt påtagligt och kanske kan väcka anstöt hos en del.
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Anna75g skrev 2023-06-13 08:51:07 följande:

Beror ju lite vad han har på sig. När han har tightare jeans på sig blir det som en stor klump i skrevet typ. När han har lite lösare byxor så ligger den längs hans vänstra lår. Enda tillfället det kan bli lite väl tydligt är när han har typ tunnare kostym byxor på sig och den ligger längs med låret. Då syns det verkligen att det är en stor snopp som ligger där.
    Kostymbrallor? då tänker jag bröllop, dop, begravning, födelsedagsfest, släktträff? situationer då det skulle kunna vara rätt opassande att din kille går runt och exponerar sin stora snopp??
  • Anonym (Vänsterhängd)
    Anonym (Bettan69) skrev 2023-06-30 11:30:12 följande:

Vilken lustig tråd! Det är väl härligt med en välhängd grov kuk som syns utanpå byxorna. Ännu roligare är det om man nuddar och känner lite på bulan så att den växer på den stackars killen. Min väninnas äldste son, 23 år så förfasa er inte ok, är oerhört välhängd och jag kan inte låta bli att reta och busa lite med honom när vi ses. En stor bula blir ännu roligare när den är sprängfylld. 

Vad tycker han om att du tafsar på honom? Utgår ifrån att ni har en sexuell relation som går utöver att du klämmer på hans bula när ni ses.
  • Anonym (Vänsterhängd)

Som med en minikjol eller en djup urringning så passar sig kanske inte en kuk tydligt exponerad innanför byxorna i alla lägen??

Svar på tråden Pojkvän med synlig bula