• Anonym (Ja)

Dragqueens som intar bibliotek ja eller nej

Intar?? HAHA! Skrattande

JA tack!

• Anonym (Ja)
    annabellelee skrev 2023-05-18 17:58:11 följande:

"Intar" ger ju känslan att de kommer välta bokhyllor och tvinga fjäderboer på alla vare sig de vill eller ej. Snarare handlar det väl om att dragqueens ska sitta lugnt och läsa sagoböcker för barn? Det ser jag inga problem med. 

Jaa! Det kommer att drälla av glitter på tamejfan var och varannan hylla innan de är klara också! BODY GLITTER!! Skrattande Faaaarligt!
  • Anonym (Ja)
    Anonym (C) skrev 2023-05-18 18:09:36 följande:
    Då tycker jag vi bjuder in lite prostituerade ibland ungarna också. Så vi män får något att dregla och fantisera om vi med. 
    Vadå "också"? Vem dreglar efter/fantiserar om drag queens, kvinnor eller barn....?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (C) skrev 2023-05-18 18:15:30 följande:
    Hon jag citerade sa nyss att hon gillar att titta på killar som klätt ut sig till en kvinna.

Gissar på att det är vaderna.

Så käften nu och låt mig gå till biblioteket och titta på ett gäng kvinnobröst som guppar. 
    De där brösten, sitter de då på kvinnor eller drag queens? För säga vad man vill men vissa av dem är då snyggare än vissa kvinnor! Don't knock it 'til you've tried it. Och en sak till, fy sjutton vad avundsjuk jag kan bli på vissa drags och deras snygga vader! Inte riktigt rättvist ibland...

(Personen sa förresten inte alls att hon gillar att titta på drag queens, så atte.....)
  • Anonym (Ja)
    Anonym (C) skrev 2023-05-18 18:22:56 följande:

Eftersom att jag är straight, så vill jag att det är kvinnliga bröst på prostituerade och inte män där som jobbar... 

Im straight förövrigt, so im going to knock it and wont even try it.. 

Vart är mäns bibliotek som vi kan gå till, och se prostituerade gå runt och visa arslet inför våra barn? Får tänka på att vi måste hjälpa dom att hitta hederliga jobb så att de inte ska känna tvång att gå runt och sälja sig på gatan? 

Jaa du.... Intressant tanke jag fick nu när du frågade. Jag tänkte mig en strip-klubb, men med ett kvalitativt bibliotek som back-drop. Eller en sådan där "gentlemen's club" och lättklädda damer som serverar (det ena och det andra, inte bara whiskey). Borde gå att göra lagligt, utan prostitution inblandad?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (C) skrev 2023-05-18 18:26:39 följande:
    Absolut, men hela affärsidén bygger på att det är just prostituerade som jobbar där! Kan alla pappor gå dit och få lite hjälp med läxor. 
    Jo, de får gärna vara prostituerade "privat" så att säga, vad man gör utanför sina arbetstider ska ingen lägga sig i, men att det inte sker på plats alltså.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Mer färg åt folket) skrev 2023-05-18 23:04:21 följande:
    När Christer Lindarw dök upp med sina milslånga spiror i högklackat på 70-80 talet var det många kvinnor som suckade avundsvärt och heteromän som fick plötslig resning. Det ligger ju en otrolig kreativitet bakom både kreationerna och showerna, fantastisk underhållning enligt mitt tycke. Barn älskar ju dessutom glitter och färgglada kläder, så jag tror det är en riktig hit och upplevelse för barn att få sagor berättade av sådana väsen. Lite saga mitt i verkligheten..
    Ja men verkligen härligt :) Barnen skulle nog tycka om lite glitter och glamour!
  • Anonym (Ja)
    Anonym (C) skrev 2023-05-19 10:22:42 följande:
    Var nog i den åldern som det började rycka i pillevicken utav kvinnor som man såg på TV. Så far åt helvete..

Finns ingenting som småpojkar behöver lära sig av det. 
    Små pojkar behöver inte lära sig acceptans och att människor är olika? Intressant inställning.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (C) skrev 2023-05-19 10:30:39 följande:
    Småpojkar behöver inte lära sig att stygga styvfarbrödrar som klär upp sig i kvinnokläder är den som bestämmer. 
    Haha var fick du det ifrån? :D Så många fel så man inte vet var man ska börja. På vilket sätt är drag queens "stygga"? Vem sjutton påstår att de "bestämmer", och över vad??
  • Anonym (Ja)
    Anonym (C) skrev 2023-05-19 10:37:11 följande:
    Tack för att du sa "Så många fel så man inte vet var man ska börja!" nu vet jag att det hela också stämmer. 
    För att jag ifrågasätter dina fördomar? Logiken brister C. Varför kan du inte svara på frågorna? Blev det knöligt att förklara dig när du vet att du har fel?
Svar på tråden Dragqueens som intar bibliotek ja eller nej