• Anonym (Otroligt nöjd)

Penisring I metall

Hej alla familjelivare🙂

Varit en del snack men ser inte någon dagsfärsk tråd om ringar längre. Sj upplevt att jag började på tappa stinget i killen där nere och tänkte jag skulle pröva ring. Tog slag i sak och beställde  först 45mm och den va väldigt trög så beställde en 50 men den kändes väl stor men hittade så en som var 48×15mm och passade ju helt perfekt :), och oooj vilken upplevelse, asså varför köpte jag inte en sån för 20 år sedan. Vilket enormt stånd och säkert 20%grövre, känslan vid orgasm blir även den myyyycket skönare. Har själv min runt roten. Tar hudkräm och smörjer in hela härligheten och lirkar in kula för kula sedan lirkar jag in penis sist av allt.. jag går med den hela dagar och tycker de känns riktigt hett🙂. Inte riktigt vågat ha den på vid offentliga duschar (badhus och dyligt) men gillar verkligen att ha den och bara fått positiva vibbar av tjejer.

• Svar på tråden Penisring I metall
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Otroligt nöjd) skrev 2023-05-20 12:14:11 följande:
    Penisring I metall

Hej alla familjelivare🙂

Varit en del snack men ser inte någon dagsfärsk tråd om ringar längre. Sj upplevt att jag började på tappa stinget i killen där nere och tänkte jag skulle pröva ring. Tog slag i sak och beställde  först 45mm och den va väldigt trög så beställde en 50 men den kändes väl stor men hittade så en som var 48×15mm och passade ju helt perfekt :), och oooj vilken upplevelse, asså varför köpte jag inte en sån för 20 år sedan. Vilket enormt stånd och säkert 20%grövre, känslan vid orgasm blir även den myyyycket skönare. Har själv min runt roten. Tar hudkräm och smörjer in hela härligheten och lirkar in kula för kula sedan lirkar jag in penis sist av allt.. jag går med den hela dagar och tycker de känns riktigt hett🙂. Inte riktigt vågat ha den på vid offentliga duschar (badhus och dyligt) men gillar verkligen att ha den och bara fått positiva vibbar av tjejer.

Så bra att du hittat nåt du trivs med.

Har aldrig nånsin sett att nån har det i nån offentlig dusch men det är ju upp till dig helt och hållet.

Är du inte skraj att den ska stasa för hårt när du blir hård, eller är den så exakt i storlek att du får den effekt som du vill ha när du blir hård? 
    Jag har ingen erfarenhet alls av ringar men känner spontant att jag skulle vara skraj att det blev för trångt när jag blev hård!
  • Anonym (Otroligt nöjd)

har inget behov att visa upp den. Men gillar känslan att ha den även när man inte ska ha sex🙈.Den är lagom trång att få på när den är slak och de stasar inte alls nått. Men när jag väl är hård så blir det en jätteefekt. Erektionen håller sig stenhård. Utlösningen känns väldigt intensiv med🙂. Ville bara flagga för nått riktigt bra. Tror det är många här som kan känna att de har  problem fast kanske inte "vågar " säga nått. Jag kan bara se fördelar. Har testat olika i andra material  men stål tycker jag absolut bäst om. . Sedan kanske de inte är så många som gillar att ha ring men de är ju upp till varje person.

• Anonym (Engelska)

Håller med att stål är bra.
    Själva har jag en ring med kula runt ollon nästan altid.
    Härligt smycka, håller stånd också. Samtidig känns den av min sambo vid sex. 

• Anonym (sexy)

Hej jag provade en metallring med kula sk ollonring som du säger en helt otrolig känsla har även den som är öppen med två metall kulor.
    ger helt otroliga orgasmer och sitter snyggt bakom ollonet.

• Anonym (Engelska)
    Anonym (sexy) skrev 2023-05-26 23:09:39 följande:

Hej jag provade en metallring med kula sk ollonring som du säger en helt otrolig känsla har även den som är öppen med två metall kulor.
    ger helt otroliga orgasmer och sitter snyggt bakom ollonet.

Med 2 kulor. Den må jag prova Cool
    Bara hittat med 1. Vad köpt den.
  • Anonym (Mr Ben)

Detta låter både härligt och känns lite spännande. Finns det någon länk så att man kan se hur ringen ser ut?

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Mr Ben) skrev 2023-05-28 09:00:14 följande:

Detta låter både härligt och känns lite spännande. Finns det någon länk så att man kan se hur ringen ser ut?

• Anonym (Otroligt nöjd)

Den måste jag testa me:) hur ser de med dubbla ut?

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Otroligt nöjd) skrev 2023-05-30 17:35:28 följande:

Den har jag inte själva. Kanske ?sexy? kan komma med det.
    Den jag har, jättebra och bär den 24/7.
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Otroligt nöjd) skrev 2023-05-30 17:35:28 följande:

Bemärk. Köp den inte för stor. Härligt med tryck 
Svar på tråden Penisring I metall