• Anonym (Otroligt nöjd)

Penisring I metall

Hej alla familjelivare🙂

Varit en del snack men ser inte någon dagsfärsk tråd om ringar längre. Sj upplevt att jag började på tappa stinget i killen där nere och tänkte jag skulle pröva ring. Tog slag i sak och beställde  först 45mm och den va väldigt trög så beställde en 50 men den kändes väl stor men hittade så en som var 48×15mm och passade ju helt perfekt :), och oooj vilken upplevelse, asså varför köpte jag inte en sån för 20 år sedan. Vilket enormt stånd och säkert 20%grövre, känslan vid orgasm blir även den myyyycket skönare. Har själv min runt roten. Tar hudkräm och smörjer in hela härligheten och lirkar in kula för kula sedan lirkar jag in penis sist av allt.. jag går med den hela dagar och tycker de känns riktigt hett🙂. Inte riktigt vågat ha den på vid offentliga duschar (badhus och dyligt) men gillar verkligen att ha den och bara fått positiva vibbar av tjejer.

• Svar på tråden Penisring I metall
  • Anonym (Otroligt nöjd)

Nu har jag köpt lite blandat:) ring, ring med plugg. Ska bli kul att testa. Hur gör ni har ni dom på mer än bara under sexet?. 

• Anonym (Present)

Det här kanske jag ska köpa till min sambo i födelsedagspresent. Han tycker att jag inte kan överraska och han gissar alltid mina presenter. Stött på det förut hos killar men inte med nån kula på! Är det flera kulor? Kan säkert vara kul för mig att få stimulans på klitoris. Är det bra för honom om han är helt ny på det? Ingen aning vilken storlek man ska köpa :) 

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Otroligt nöjd) skrev 2023-05-30 23:26:47 följande:

Nu har jag köpt lite blandat:) ring, ring med plugg. Ska bli kul att testa. Hur gör ni har ni dom på mer än bara under sexet?. 

Den med kula har jag på 24/7.  Klart kommer den av under dusch. Viktigt att vara fräsch.
    De med plug. Den ska du bara använda under sexet. Den ka vara en del av sexet.
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Present) skrev 2023-05-31 00:07:01 följande:

Det här kanske jag ska köpa till min sambo i födelsedagspresent. Han tycker att jag inte kan överraska och han gissar alltid mina presenter. Stött på det förut hos killar men inte med nån kula på! Är det flera kulor? Kan säkert vara kul för mig att få stimulans på klitoris. Är det bra för honom om han är helt ny på det? Ingen aning vilken storlek man ska köpa :) 

Det beror på vilken storlek han är, klart.
    Det du ska vara uppmärksam på är att ska vara kvar när han släkt.
    När han har stånd ska den vara tight.

För honom, jätteskön när du sugar av honom. Leka med kulan samtidig.
    För dig, jämför min sambo, märks den på sliden. Med rätt ställning, på G-spot.

Köp de 2 minsta. Om han inte är jätte stor. , 

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Present) skrev 2023-05-31 00:07:01 följande:

Var härligt du vill överraska.
    Kanske också en ball stretcher Cool
  • Anonym (sexy)

Hej likadan fast med en smal öppning melon kulorna.
    sök bara på ollonring så får du massor av träffar men kolla hur du får rätt storlek

Anonym (Otroligt nöjd) skrev 2023-05-30 17:35:28 följande:

Den måste jag testa me:) hur ser de med dubbla ut?

• Anonym (Engelska)

Köpt 2 nya. Ser fram till att testa 

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Engelska) skrev 2023-06-03 14:51:17 följande:

Köpt 2 nya. Ser fram till att testa 

Den sista. väldig nöjd. Bra att ha på sig
  • Anonym (sexy)
    Anonym (Engelska) skrev 2023-06-20 16:26:37 följande:
    Den sista. väldig nöjd. Bra att ha på sig
    Ja den sista har ju ett snyggt vikingamönster!
    Var hittade du den?
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (sexy) skrev 2023-06-20 20:34:30 följande:
    Ja den sista har ju ett snyggt vikingamönster!
    Var hittade du den?
    Amazon
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Otroligt nöjd) skrev 2023-05-30 23:26:47 följande:

Hur gick det. Testat.
    Den med plugg. 
  • Anonym (Otroligt nöjd)

Jadå jag fick ditt den. Dock första gången skenade erektionen direkt jag tryckte in så va lite trixigt med den. Men riktigt nice. Hittade en med 4-5 kulor på wish el nått som jag väntar ska komma snart med🙂🙂

• Anonym (sexy)
    Anonym (Otroligt nöjd) skrev 2023-06-21 22:44:40 följande:

Jadå jag fick ditt den. Dock första gången skenade erektionen direkt jag tryckte in så va lite trixigt med den. Men riktigt nice. Hittade en med 4-5 kulor på wish el nått som jag väntar ska komma snart med🙂🙂

Roligt det där med skenade erektion upplevde amma sak när jag provade ringen med kula första gången.
    Bara tyngden ger en helt annorlunda känsla
Svar på tråden Penisring I metall