Inlägg från: Anonym (RadioGaga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (RadioGaga)

Folk verkar må väldigt dåligt på Familjeliv

På FL är det större sannolikhet att man får höra vad folk egentligen tycker om släktingar som inte uppfostrar sina ungar eller skryter om sina pengar, grannar som stör, folk med sju diagnoser som menar att alla bara ska välkomna deras drama, och mycket mycket mer...

• Anonym (RadioGaga)
    Fröken Allvar skrev 2023-05-28 10:26:58 följande:
    Det var ett exempel på något jag tycker är väldigt jobbigt och enerverande. Prsonen verkar ha en upphakning på mig efter att vi har haft olika åsikter i en diskussionstråd, som jag startade från början men som personen tycker att jag inte "äger", vilket är helt sant.

Men om en användare i ett halvår går in och berättar samma sak i flera olika trådar som jag startat, att den upplever att jag bloggar, så undrar jag till slut hur det är fatt. Det blir ju inte nya diskussioner?

Jag vet att personen upplever mig som en bloggare och jag vet att personen inte är positivt inställd. Jag försöker undvika användaren så gott det går i ett forum där man kan vara "dubbelanonym" som en användare så träffande beskrev det hela. 
    Alla på nätet är inte riktigt som man bör och det finns de med hangups och stalkertendenser.

Finns en anledning till att FLs moddar inte är aktiva ute i forumet, för det blir obehagligt rätt fort.

Och det är alltid män som är problemet. Det är 100% fakta. 
Svar på tråden Folk verkar må väldigt dåligt på Familjeliv