• Anonym (Orsakar jag gräl nu?)

Klä sig trashigt, vad är värst?

Efter en diskussion på fest som på riktigt provocerade en del till att bli otrevliga och ha starka åsikter.

Tänk er 2 kvinnor på 40 i väldigt opassande klädsel för sin ålder. Bägge 165cm långa. Kort ärmlös topp som visar hela magen och Bootyshorts. Midjeväska och crocs. Gå till affären så.

A) är väldigt atletisk byggd,  muskulös men ändå slank. Utrustad med Sillisar. 60kg lätt.

B)   är en stor tjej på 100kg. Söt väldigt kurvig, mycket gung. 

Vem är mest opassande/irriterande?

• Svar på tråden Klä sig trashigt, vad är värst?
  • Anonym (M)
    Anonym (Orsakar jag gräl nu?) skrev 2023-05-22 21:50:48 följande:
    Klä sig trashigt, vad är värst?

Efter en diskussion på fest som på riktigt provocerade en del till att bli otrevliga och ha starka åsikter.

Tänk er 2 kvinnor på 40 i väldigt opassande klädsel för sin ålder. Bägge 165cm långa. Kort ärmlös topp som visar hela magen och Bootyshorts. Midjeväska och crocs. Gå till affären så.

A) är väldigt atletisk byggd,  muskulös men ändå slank. Utrustad med Sillisar. 60kg lätt.

B)   är en stor tjej på 100kg. Söt väldigt kurvig, mycket gung. 

Vem är mest opassande/irriterande?

Båda, tycker jag. 
  • Anonym

extremt fult på alla 

• Anonym (B)

Båda. Ingen borde gå ut klädd så där.

• Aliona

Folk får klä sig precis hur fult de vill, 40 kg mer eller mer eller mindre förändrar lnte det. 

• Anonym (Kroppen)

Alltså det beror väl helt på hur kläderna sitter?

En klänning som "bör" passa en strl S kan sitta exremt konstigt på en person med strl S. Samma klänning i strl 3XL kan sitta skitsnyggt på en person i strl 3XL om kurvor och former sitter rätt. 

Så. 

Låt folk klä sig som de vill. Så länge kläderna sitter bra på rätt person så är det väl bra. 

• Anonym (MMM)

Vilken superkul fest, synd jag missade den!!

• Anonym (Orsakar jag gräl nu?)
    Anonym (MMM) skrev 2023-05-22 23:50:28 följande:

Vilken superkul fest, synd jag missade den!!

:D Den var medelkul vill jag säga.
  • Anonym (Hin håle)

Folk klär sig som de vill men man får anpassa kläderna storlek efter kroppshyddan vilket få fattar. 
    Kläderna ska enligt mig passa och det är lika fult med en kraftig person som har för små kläder som en smal med för stora. 

Svar på tråden Klä sig trashigt, vad är värst?