• Anonym (Arab och kåt)

    Att förföra en tjej hur gör man då?

    Är en tjej på 37 år och jag är gift med en man sedan 15 år och känner mig lycklig med honom!
    Men lusten/nyfikenheten att vara med en tjej är något som ökat något enormt dom senaste åren......
    Fantiserar jätte mycket om hur det skulle vara att få vara med en tjej men känner mig osäker hur man får till det med en tjej och då endast som en typ av
    vänskap/KK relation eller "Friend whit benefits" går ofta på gym och olika pass typ zumba och liknande, dock är det en höjdpunkt efter när man ska duscha kan liksom inte sluta kolla på dom andra där inne och min mus savar nå otroligt (tur duschen är på så man inte blir avslöjad) ;)
    sen åker vibratorn fram direkt när jag kommer hem
    Tips på hur man dejtar någon eller hur man vågar närma sig någon man blir attraherad av och helst när man inte vet i förväg om det är ett lika intresse (rädd att göra bort mig på en mindre ort liksom)
    tips på både sätt och ev seriösa sidor man kan hitta det man söker Tacksam för svar snarastSkäms

  • Svar på tråden Att förföra en tjej hur gör man då?
  • Anonym (Luci)

    Jag undrar också, skitsvårt med tjejer. 


    Att du har en man spelar nog ingen roll i om hur man gör. Men berättar du för tjejen så kanske vissa backar, andra inte.

  • Anonym (Arab och kåt)

    Kan ju göra ett tillägg och JA min man vet att jag söker och har inga problem med detta!
    dock var det svårt att hitta en tråd som stämde in på det jag söker, därav "Otrohet"

  • Anonym (Luci)
    Anonym (Arab och kåt) skrev 2023-05-24 00:40:36 följande:

    Kan ju göra ett tillägg och JA min man vet att jag söker och har inga problem med detta!
    dock var det svårt att hitta en tråd som stämde in på det jag söker, därav "Otrohet"


    Likväl så vill en del bara träffa singlar
  • Anonym (Liv)
    Anonym (Luci) skrev 2023-05-24 00:46:14 följande:
    Likväl så vill en del bara träffa singlar
    Och?
  • Anonym (Luci)
    Anonym (Liv) skrev 2023-05-24 02:27:31 följande:
    Och?
    Det skrev jag ju. TS frågar om hur man får till det med en tjej. Om hon berättar att hon har en man för en tjej som vill träffa en singeltjej så blir det ju ingenting.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Arab och kåt) skrev 2023-05-24 00:40:36 följande:

    Kan ju göra ett tillägg och JA min man vet att jag söker och har inga problem med detta!
    dock var det svårt att hitta en tråd som stämde in på det jag söker, därav "Otrohet"


    Relationer eller Sex och Sånt hade nog varit ett bättre val eftersom själva definitionen av otrohet är ju att man gör något ens partner INTE är ok med.
  • Anonym (Inte slemma på gymmet)

    Snälla, inte vara slemmig i gymmets omklädningsrum. Det där är värre än slemmiga killar i själva gymmet och det märks förmodligen tydligare än du tror.

  • Aliona

    Att trakassera folk i duschen är inget bra sätt i alla fall. Annars är det inte så olikt hur man förför män. Visa lite intresse, flirta lite, så märker du väl om hon ger gensvar eller inte. Annars kanske nätdejting är ett alternativ, då kan du vara tydlig med vad du söker och erbjuder så blir det inte fel. 

  • Anonym (Arab och kåt)
    Anonym (Inte slemma på gymmet) skrev 2023-05-25 16:24:14 följande:

    Snälla, inte vara slemmig i gymmets omklädningsrum. Det där är värre än slemmiga killar i själva gymmet och det märks förmodligen tydligare än du tror.


    Hmm jag blir blöt när jag ser andra tjejer duscha och då står jag ju så klart själv och duschar, är ju inte så att jag står och skvätter mina fittsafter till höger och vänster inte men blöt blir jag och klittan svullnar upp (tror ju inte dom andra i duschen förstår att jag är kåt
  • Anonym (Arab och kåt)
    Aliona skrev 2023-05-25 16:51:19 följande:

    Att trakassera folk i duschen är inget bra sätt i alla fall. Annars är det inte så olikt hur man förför män. Visa lite intresse, flirta lite, så märker du väl om hon ger gensvar eller inte. Annars kanske nätdejting är ett alternativ, då kan du vara tydlig med vad du söker och erbjuder så blir det inte fel. 


    Jag trackar så klart ingen i duschen eller omklädningsrummet, ser mig mer som en voyeur
  • Anonym (Relationen)
    Anonym (Arab och kåt) skrev 2023-05-23 13:26:33 följande:
    Att förföra en tjej hur gör man då?

    Är en tjej på 37 år och jag är gift med en man sedan 15 år och känner mig lycklig med honom!
    Men lusten/nyfikenheten att vara med en tjej är något som ökat något enormt dom senaste åren......


    Om du trivs bra med din man är det inte bättre att stanna kvar?
  • Anonym (Arab och kåt)

    Yes självklart vill jag stanna kvar hos min man men jag känner att jag är sugen på att vara med en tjej det är det som det handlar om inget annat!

  • Anonym (Sugen kvinna)

    Hej, jag är kvinna och i liknande situation nyfiken på en tjej Tungan ute

  • Anonym (jaha)
    Anonym (Arab och kåt) skrev 2023-05-31 14:17:17 följande:

    Yes självklart vill jag stanna kvar hos min man men jag känner att jag är sugen på att vara med en tjej det är det som det handlar om inget annat!


    De flesta är nog sugna på nånting, men det handlar kanske inte om hur sugen man är utan snarare om vilka risker det innebär att göra det man är sugen på?
  • Anonym (Sugen kvinna)

    Skriv till mig arab tjejen jag är så nyfiken på tjejsex

Svar på tråden Att förföra en tjej hur gör man då?