Kontrollerande ex make som vill veta allt!
Hej, har nyligen separerat från min före detta man. Vi bor fortfarande under samma tak tills vi har fått sålt huset och kan sedan leta egen lägenhet. Mitt problem är att han är vad jag kallar ?kontrollerande? han till ex ringde mig imorse och var tvungen att veta om jag börjat ge vår son frukost för jag tydligen latar mig och svälter våran son så han gått ner i vikt. Han vill veta vad jag ger honom till frukost. Han kallar Mig för dålig mamma upprepande gånger när det har varit jag som alltid ställt för vår son vid sjukdom och allt annat. Om min son visar en gnutta av kärlek till mig och säger mamma jag vill inte du jobbar då måste han kommentera, ?mamma och pappa måste jobba men pappa kommer
hämta dig så ska vi ha så kul? . Eller om sonen kramar mig och klappar mig då måste han lägga sig i och säga kom titta vad jag har till dig.
alla dessa nedvärderande kommentarer har gjort så jag på riktigt har sänkt mitt självförtroende som mamma. känner hela tiden jag måste bevisa att jag gör bra ifrån mig. Efter skilsmässa får jag göra alla sysslor hemma han hjälper inte till med nått. Jag är helt tom i min själ och vet inte vad jag ska göra.