Inlägg från: mammatillfyra88 |Visa alla inlägg
  • mammatillfyra88

Fler som har BF i slutet av maj eller i början av juni?

Inte vart inloggade här på 100 år känner jag 😅 

jag har bf den 12/6
    väntar barn nr 9 ❤️

-07 -10 -12 -14 -15 -18 -20 -21 bf jun -23 ??
  • mammatillfyra88
    Illusion skrev 2023-05-29 20:27:39 följande:
    Wow, 9 barn! Vilken kropp du har! <3 Och hur orkar du vara gravid så många gånger? Skulle nog inte ställt sista frågan om det inte vore för att jag går in i vecka 41 snart. Hehe. 
    Haha ja den har jobbat på bra kroppen! Jag började relativt tidigt, var 19 när första kom, precis fyllt 35 nu när nr 9 kommer 😊 jag har bara ?gått över? en gång å då startade det på bf å hon kom 14 timmar senare

hoppas du får din bebbe i famnen snart <3
  • mammatillfyra88
    ummiiii skrev 2023-05-30 00:35:49 följande:
    Ja, det var minsann starkt jobbat. Så härligt.

Hoppas du slipper vänta så länge till du också. 

Har du haft smidiga förlossningar? 
    Helt underbart <3 

ja dom allra flesta har vart lätt, första tog 16 timmar från vattnet gick, dock fick jag krysta i 3 timmar, nr 3 tog 12 min så var bara tur att jag va inne för kontroll haha, moderkakan släppte inte den gången heller så fick sövas så dom kunde ta ut den, nr 5 kom prematurt i vecka 35 nr 6 och 7 kom också för tidigt, båda i vecka 34. 
    nr 8 kom i vecka 35 så hade nog någon förväntning om att denna lilla skulle komma tidigt med men icke :D 
    gjorde en konisering i juni förra året pga höggradiga cellförändringar så dom tror att det är därför tappen håller ihop för att det är ärrvävnad där :)
  • mammatillfyra88
    Illusion skrev 2023-05-30 14:11:50 följande:
    Nämen snälla, ge mig din kropp. Skrattande

Tack, det hoppas vi också. {#emotions_dlg.flower}

Hur mår du i din graviditet?
    Illusion skrev 2023-05-30 14:14:21 följande:
    Nu läste jag att du har fött så pass tidigt. Jag antar att det har gått bra ändå?

Jag mår bra förutom att det är tungt nu på slutet såklart! 

jo men det har gått bra, båda dom som föddes i vecka 34 fick ligga nästan 2 veckor på neo, den ena hade en lättare andningsstörning men den andra fick en allvarligare form så han fick ligga i respirator första dygnet, han är en glad 3åring idag ❤️

hur har din graviditet varit? 

• mammatillfyra88
    Rewner skrev 2023-05-30 15:13:42 följande:
    Du har ju verkligen rutin på det,  men man slås av att den där ovissheten kring hur det blir i just denna graviditet har man ändå kvar. Skönt ändå att denna fått stanna inne lite längre!

å ändå är varje graviditet och förlossning unik, precis som barnen vi skapat <3 

ja jag är jätteglad att hon stannat såpass länge! 

hur mår du? 

• mammatillfyra88
    Illusion skrev 2023-06-01 06:43:16 följande:

Natten har varit lugn och jag har kunnat sova någorlunda. Nu har jag sammandragningar, magen spänns som en hård boll, men ingen molvärk direkt. Hoppas att det här är en del av processen i att snart föda. 

Hoppas det kommer igång ordentligt <3
  • mammatillfyra88

Sen igår har min slempropp släppt massor, idag med blod, sammandragningar å funderar på att åka in på en koll snart då bebisen ligger fel, hon har lagt sig på tvären under veckan vilket upptäcktes på en kontroll på sjukhuset i måndags, har tid för vändning och igångsättning imorgon 😳

Illusion skrev 2023-06-06 22:19:06 följande:

Nu har jag fått en sk teckenblödning. Lite sammandragningar, inte direkt ont. Nu hoppas vi att det snart sätter igång. :) 

Hoppas allt går bra 😊 
Svar på tråden Fler som har BF i slutet av maj eller i början av juni?