Inlägg från: korpsvartaemma |Visa alla inlägg
  • korpsvartaemma

Bf februari 2024

Fick bästa morsdag presenten och plussade på morsdag. Fler som nyligen plussar, enligt appar har jag bf 3feb. 

Nojar dock för mf då jag hade det i januari (fick mf i vecka 9). 

• Svar på tråden Bf februari 2024
  • korpsvartaemma
    AJMB skrev 2023-05-31 11:15:13 följande:

Plussade också precis, för bara några timmar sen! Kommer ha Bf 11/2 om jag räknat rätt ☺️

Åhh grattis, så kul. Har du några barn sen innan? 
  • korpsvartaemma
    Hallonglass91 skrev 2023-06-11 14:17:49 följande:

TW blödning
    .

.

.

.

.

.

.

.

Jag fick som hugg nere i livmodern igår flera gånger under kvällen, inte smärtsamt men jag kände att det kändes konstigt och att något kändes fel. Idag för ca 1 timma sedan så började jag blöda, inte mycket men ändå flera torkningar av färskt blod. Så jag tror det tyvärr är ett tidigt missfall. I mars 2021 hade jag ett MA i vecka 12 och om det här nu blir ett missfall så känns det ändå mycket lättare för att kroppen ändå agerar liksom. Lite skönt också att jag fick en förvarning igår så jag kunde vara lite inställd. 

Hoppas såklart der inte är ett missfall, men min förra graviditet blödde jag inte en droppe. För er som haft missfall där ni blött (inte MA) blev det uppenbart att det var ett missfall eller fick ni det konstaterat hos BM? 

Hoppas det går bra för er andra!!💗💗💗

Jag fick mf i v9 i januari iår, hade ingen smärta men blödde i 4 dagar. Jag var inställd på det var mf men barnmorskan sa att jag då skulle ha ont och det hade jag inte. Fick bekräftat en vecka senare då jag fick tid för få det bekräftat. 

Håller tummarna för dig att det inte är mf ❤️
  • korpsvartaemma

Nu har illamåendet slagit på stort, mår illa hela dagarna och spyr en massa, hatar illamåendet mu men vill ju ha det för sist hade jag inte det och då fick jag mf så lite psykiskt. 6+6 idag

• korpsvartaemma
    Asivoll 35 år, första barnet bf 3/2
    KorpSvartaEmma 36 år, fjärde barnet, BF 3/2
    BounceBambi 30 år, andra barnet, BF 4/2
    Elliot1, 34 år, andra barnet, BF 7/2
    Cupidus, 28år, andra barnet, bf 11/2
    AJMB 28 år, första barnet, BF 11/2
    Mmajors 34år, 1 barnet. 13/2
    wahjes, 28år, andra barnet, BF 14/2
    Krattan123 33år, första barnet bf 16/2
    My871 35 år, femte barnet, bf 17/2
    Morris13, 31 år, första barnet, bf 18/2
    Läsken, 31 år, första barnet, bf 23/2
    Capprea, 37 år, tredje barnet, bf 27/2
    Tvåsmåunderverk, 31 år, sjätte barnet, bf 27/2 momof4soon 30 , 4 barnet bf 28/2
    Loreena1 39 år, 3e barnet bf 28/2
    Mulin 29 år, andra barnet bf 29/2
Svar på tråden Bf februari 2024