Inlägg från: BounceBambi |Visa alla inlägg
  • BounceBambi

Bf februari 2024

Hej!

Jag plussade oplanerat imorse. Dubbla känslor då min bebis bara är 8 månader och vi inte räknade med att få så tätt samtidigt som jag också är väldigt glad. Haft oregelbundna cykler i och med att jag ammar mycket så är lite osäker på när BF är, enligt app 4 februari men jag tror lite senare. Fick en nidblödning för två dagar sedan, vilket var det som fick mig att ta ett test idag. Mycket som snurrar i huvudet, skönt att ha en plats att skriva av sig på... 

• BounceBambi
    Asivoll skrev 2023-06-02 20:27:53 följande:

Grattis alla!!!!!!! Jag ska också ha barn, vårt första bf 3e februari. Plussade förra veckan och det känns såå overkligt, vi har försökt länge och stod i kö till IVF när det plötsligt hände. hade då börjat med levaxin- oklart hur stor påverkan det hade dock. Jag är så orolig för mf,  ni erfarna mammor, hur står man ut med ovissheten? 

Åh stort stort grattis till dig. Det är svårt men det flesta graviditeter är ju inte missfall och för mig känns det viktigt att glädjas åt att vänta barn och inte missfall. Skulle det hända blir man ju lika ledsen oavsett om man oroat sig eller inte och det finns inget man själv kan göra för att förhindra det. Tycker det hjälper att vara sysselsatt med annat för att få tiden och tankarna att gå. 
  • BounceBambi

BounceBambi 30 år, andra barnet, BF 4/2
    AJMB 28 år, första barnet, BF 11/2
    My871 35 år, femte barnet, bf 17/2 

Svar på tråden Bf februari 2024