Inlägg från: Anonym (Jollen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jollen)

HUR SKA JAG VETA!!!

Hej. Hur går de för di?. Vi har bim ungefär samtidigt jag har den 13.

• Anonym (Jollen)
    ranin skrev 2023-06-08 19:13:30 följande:
    Hej, jo men det går bra har lite ömhet i brösten som kommer och går (vilket jag aldrig brukar ha när min mens ska komma) så tog ett test imorse och det var ett väldigt svagt positivt, knappt att det ens syns så håller tummarna för det bästa
    Spännande hoppas de är starkare imorgon då. 
    Jag testade negativt imorse så får se om någon dag. Om jag kan hålla mig till dess.
  • Anonym (Jollen)
    ranin skrev 2023-06-09 00:25:39 följande:
    vet hur de känns, är samma gällande testandet. baby dust till båda oss
    Testade imorse igen känns som de är kört denna månaden. All symptom har lagt sig är på bim -4. Har vita tjocka flytningar men haft sen äl. 
    Testet visade negativt. 

Hade ont i nipplarna äl +6-9 typ men inget nu längre. Börjat få mensvärk smått.
  • Anonym (Jollen)

Ranin håller tummarna att de går bättre för dig än vad de går för mig. 

• Anonym (Jollen)

Har alltid plussat tidigt. Detta blir min 5 graviditet.  Dock så har jag Haft två missfall. 
    Haha kanske äcklig fråga men hur har dina flytningar varit? Jag har haft vita tjocka/trådiga från äl och nu är dom lite mindre men fortfarande vita lotion. 
    Men tappar ju hoppet då all symptom är borta .
    Har du testat igen?

• Anonym (Jollen)

Lägger testet från imorse här.
  • Anonym (Jollen)
    ranin skrev 2023-06-09 13:10:21 följande:
    Tror det var ett spökstreck som jag såg igår, idag var testet negativt, börjar också ge upp hoppet för denna månaden, är på BIM-4 jag med och har även haft vita något tjockare flyttningar, har dock fortfarande ont i brösten och de känns lite hårda sen hade jag lite spänningar i livmodern idag så är sjuk osäker vad det kan vara då jag aldrig får de när jag ska ha min mens
    Ååh. Va trist. 
    Hur känns de idag? Testat igen? Eller du väntar?

Jag hade ömma bröst igår eller ja inte ömma men kändes som när mjölken rinner till typ spänner? Ända sättet jag kan förklara känslan på. 
    Och så hade jag mensvärk. Super gosig med. Hade jätte ont i magen fovk åka  hem från studentfirandet.

Men testade negativt imorse igen bim-3
    Så nu kan jag nog sluta tänka på att jag kanske skulle kunna vara gravid iaf denna månaden. 
  • Anonym (Jollen)
    ranin skrev 2023-06-10 21:02:50 följande:
    Hej, fick tyvärr min mens idag, eller tror det iallafall, det är inte en lika stark blödning som vanligt men det är nog ingen nidblödning
    Ååh hoppas på nidblödning då. 
    Brukar du ha oregelbunden mens? 
  • Anonym (Jollen)
    ranin skrev 2023-06-11 14:31:44 följande:
    Det var mensen, nej faktiskt inte, har gått på p-piller i ett år men slutade för 2,5 månader sen, hoppas på nästa cykel.
    Håller tummarna för dig. 
    Är de Första barnet? 
  • Anonym (Jollen)
    svansmamman skrev 2023-06-11 14:34:39 följande:

Vill bara flika in och säga att nidblödning är något man får när ägget fäster, vilket det inte kan göra så sent som två veckor efter äl. Det är nog tyvärr mensen som bara är lite annorlunda denna månad. 

Jag håller tummarna för att du snart plussar! 

Hmm. Jo man kan absolut få en nidblödning  2 veckor efter äl. 
    Man kan få nidblödning 1-2 veckor efter äl gravid vecka 2-3. :)

Inte helt ovanligt att få nidblödning runt sin bim dag. 😊
  • Anonym (Jollen)
    ranin skrev 2023-06-11 19:44:13 följande:
    Ja det blir första barnet :)
    Ååh då är de extra spännande 😁
  • Anonym (Jollen)
    ranin skrev 2023-06-12 22:18:39 följande:
    Ja verkligen, men nu är det bara o blicka fram och hoppas på något under denna cykel
    Ja precis. Håller tummarna för dig.

Själv är jag bim dagen idag. Ingen mens än men lär komma snart tror jag haft mensvärkar i 2 dagar. Negativa test. 
  • Anonym (Jollen)
    ranin skrev 2023-06-13 22:02:22 följande:
    Åhh du får hålla mig uppdaterad, notera att det kan ta några dagar efter BIM innan en test visar positivt för vissa 
    Tycker de skulle va konstigt alltid plussat tidigt.
    Ingen mens än. Vattniga flytningar. Testet är negativt. Kan se nåt litet streck i en viss vinkel men kan va inbillning och eller spökstreck. 
  • Anonym (Jollen)

Har hållt på att testa med graviditetskollens stickor. Varit negativa hela tiden.
    Testade igen nu på morgonen och fick negativt. Men mensen är en dag sen. 
    Hade ett cb digitalt liggande så tänkte jag testar med de så får jag de svart på vitt...
    Meeeen... De visade nåt helt annat. De var positivt.. 😃

• Anonym (Jollen)
    Anonym (Lina) skrev 2023-06-14 06:34:58 följande:

Vad glad jag blir för din skull Jollen! Stort grattis!! ❤️

Tack snälla. 😃❤️
  • Anonym (Jollen)
    ranin skrev 2023-06-14 23:26:13 följande:
    Grattis, önskar dig en hälsosam graviditet,
    hoppas jag hoppar på gravid tåget snart
    Tack snälla. 😊❤️
    Jag håller tumnarna för dig. 😊
  • Anonym (Jollen)