BIM Juli 2023
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Ny BIM-lista.
1/7 - Embarazada, tredje barnet, 12:e försöket.
Fått också lite molvärk här nu på kvällen. Hoppas så att de bara är "växtvärk" från livmodern vilket jag läst till mig är vanligt såhär tidigt 🙈❤️
Fått också lite molvärk här nu på kvällen. Hoppas så att de bara är "växtvärk" från livmodern vilket jag läst till mig är vanligt såhär tidigt 🙈❤️
Grattis till alla som fått plus! Så glad för er skull ❤️
Är själv på äl+11 och tog ett test idag då dagen startade med brutalt illamående och molvärk, dock helt blankt så tveksam till att det blir något denna gång. Brösten har varit otroligt ömma och spända/hårda denna gång efter äl så trodde det kanske kunde vara något men men. Bim på måndag..
Jag har också molvärk! Men läst att det är vanligt. Känns som jag ska få mens hela tiden
Jag har också molvärk! Men läst att det är vanligt. Känns som jag ska få mens hela tiden
Tack för att du delar ❤️ i morgon är bim, så är nervös. men tycker att det känns annorlunda från mensvärk ändå men svårt att säga. Det som är stor skillnad är att jag är så otroooligt trött. Helt slut och sömnig
Malmötjej: Beklagar verkligen 💕💕
Här kom mensen ikväll redan, blev lite paff när jag torkade mig haha. Då kan man släppa alla "tänk om" tankar och slappa lite inför nästa ägglossning 👍🏼
Förra cykeln var 31 dagar, denna blev bara 23 vilket är det kortaste jag haft sedan jag tog ut spiralen i april. Kroppen kanske inte stabiliserat sig än?
Hoppas vi inte ses i augusti tråden! ❤️
Åh nej malmötjej 💔 vad ledsen jag blir!! Hoppas verkligen att det stämmer att det går fort igen🙏🙏