Inlägg från: Anonym (Palle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Palle)

Pappa skriver till yngre tjejer

Måste kännas jäkligt tråkigt. Jag tror dom flesta blir sk gubbsjuka, men dom flesta lyckas nog hålla dig ifrån att gå loss bland yngre kvinnor.

Lite skumt att du snokar i din pappas mobil.

• Anonym (Palle)

Finns troligen ett antal trådar om gubbsjuka. Det är vanligt förekommande. I dessa exponeras även hatet mot just gubbsjuka, som egentligen bara är en naturlig biologisk drift.

• Anonym (Palle)
    josemaria skrev 2023-06-05 22:51:40 följande:

Så kanske det är? tycker bara det är så sjukt äckligt. Hur kan man som vuxen man tända på små-tjejer. De är ju yngre än vad jag är förmodligen 

Det du något dramatiskt benämner som småtjejer är troligen 25+ vuxna kvinnor. Alltså unga kvinnor och inte småtjejer.
  • Anonym (Palle)
    josemaria skrev 2023-06-05 23:02:24 följande:

Men varför gillar gubbar inte kvinnor i sin egen ålder? 

Vi gillar kvinnor i vår egen ålder, men attraheras mer av yngre.
  • Anonym (Palle)
    Anonym (didum didum) skrev 2023-06-13 23:28:50 följande:
    Hur vet du att TS har snokat?

Min telefon är olåst när jag är hemma och både mina kids och partner har fri tillgång till den. Alla är inte lika skitnödiga med sin privacitet som du verkar vara vet du.

Du kanske har snaskiga hemligheter som du inte vill att andra ska se du med? 
    Det är bara gränslöst att gå i andras mobiler. Att man annars antas ha hemliga snaskigheter är bara ett dåligt argument för gränslösa eller kontrollerande individer för att rättfärdiga detta skumma beteende.

Man går inte i andras väskor, bänkar, byrålådor, garderober, plånböcker, badrumsskåp, mobiler etc om man har någon slags integritet och uppfostran. Man frågar först.
Svar på tråden Pappa skriver till yngre tjejer