• Anonym (HH)

Analsex, hur vet man att det är rent?

Ni som har analsex, hur vet ni att det är rent? Jag gillar det men är alltid orolig att det, ja, inte är rent helt enkelt. Ni fattar vad jag menar 😅

• Svar på tråden Analsex, hur vet man att det är rent?
  • Tom Araya
    Anonym (HH) skrev 2023-06-06 23:44:58 följande:
    Analsex, hur vet man att det är rent?

Ni som har analsex, hur vet ni att det är rent? Jag gillar det men är alltid orolig att det, ja, inte är rent helt enkelt. Ni fattar vad jag menar 😅

Rent är det ju inte, men det är ju tomt på avföring om man har gjort ifrån sig ordentligt hyfsat nyligen och inte känner sig det minsta nödig.

Sedan finns det de som håller på med ändtarmssköljning, men det rekommenderas inte från medicinskt håll.
    Jag har aldrig haft a-sex med en kvinna som spolar rent, utan har bara skött sin normala hygien på utsidan.
  • Anonym (@)
    Tom Araya skrev 2023-06-07 00:36:57 följande:
    Rent är det ju inte, men det är ju tomt på avföring om man har gjort ifrån sig ordentligt hyfsat nyligen och inte känner sig det minsta nödig.

Sedan finns det de som håller på med ändtarmssköljning, men det rekommenderas inte från medicinskt håll.
    Jag har aldrig haft a-sex med en kvinna som spolar rent, utan har bara skött sin normala hygien på utsidan.
    Hur vet du att ingen av de kvinnor som du varit med har spolat rent innan?
  • Tom Araya
    Anonym (@) skrev 2023-06-07 01:35:13 följande:
    Hur vet du att ingen av de kvinnor som du varit med har spolat rent innan?
    För att jag har varit med dem dygnet runt.
  • Anonym (Cayenne)

Jag äter mycket lite 2 dagar innan, då är det tomt. Bestämmer man i förväg vad sexet ska bli är det inte svårt.

• Anonym (Testat)

Det är alltid spännande om det blir bruna spår på snoppen

• Anonym (Ger man sig in i leken...)

Oftast är det rent. Jag har aldrig gjort nån sköljning innan.
    Nån enstaka gång har det kommit små prickar på penisen. Det måste man kunna ta om man ska ha analsex. Vi brukar bara skratta åt det isåfall.

• Tom Araya
    Anonym (Cayenne) skrev 2023-06-07 06:45:19 följande:

Jag äter mycket lite 2 dagar innan, då är det tomt. Bestämmer man i förväg vad sexet ska bli är det inte svårt.

Bättre om du äter normalt och bajsar när du behöver.
  • Anonym (su)

Spolar man inte så blir det som en överaskning.

• Anonym (Ger man sig in i leken...)
    Anonym (Cayenne) skrev 2023-06-07 06:45:19 följande:

Märkligt. Om jag skulle slarva med maten i 2 dgr skulle min mage bli totalt i uppror och DÅ vore det inte passande med analsex. 
  • Anonym (@)
    Tom Araya skrev 2023-06-07 02:41:15 följande:
    För att jag har varit med dem dygnet runt.
    Även på toaletten då? Kollar du vad de gör därinne också?
Svar på tråden Analsex, hur vet man att det är rent?