Anonym (Nej de flesta bryr sig inte om vad te x du går igång på.) skrev 2023-06-07 09:33:52 följande:
Men Kaffedraken, i en av dina andra trådar gnäller du som bara den över att kvinnor har åsikter om män som åldras och att kvinnor inte har någon förståelse för hur män åldras och hur ser ut.
Att kvinnor minsann vill ha vältränade män och hur hemskt du tycker att det är
Hur ska du ha det angående utseende?
Kvinnor får inte prata eller anmärka på mäns utseende då reagerar du negativt men tydligen inte tvärtom då.
Nej kvinnor i allmänhet bryr sig inte om att män gillar unga tjejer med stora bröst så länge dom inte anmärker eller stirrar på kvinnor som inte bett om det.
De flesta män gör inte det heller men det finns män som gör så.
Du verkar hela tiden tro att alla tänker så mycket på vad andra har för åsikter om vad folk tycker om, om det inte är så att någon beter sig dåligt struntar de flesta i vad andra går i gång på.
Vad du gillar hos kvinnor spelar väl ingen roll för andra här, om man inte är intresserad av en viss person är det ju helt oviktigt vad den gillar hos det andra könet.
Jag är gift med en härlig man, de flesta av våra vänner lever också i förhållanden och även om någon separerar så är det ju ingen som bryr sig om vad andra gillar.
Jag är nöjd med min man, vad andra män går i gång på är ju helt ointressant.
Däremot skulle jag förstås reagera på om någon klagade på andras utseende eller nedvärderade andra pga olika saker men det har jag inte varit med om bland våra vänner.
Du bryr dig för mycket om vad okända personer tycker och tänker, det viktiga är väl vad folk man känner och dom man bryr sig om säger.
Men det känns som du vill väldigt mycket att folk ska bry sig om att du gillar unga tjejer med stora bröst och ska bli upprörda precis som du blir upprörd i den andra tråden där du tycker att kvinnor inte förstår att män tar åt sig när kvinnor gillar vältränade män, de flesta bryr sig faktiskt inte.
Frågan du ställer blir också konstig med tanke på ditt syfte dvs
du säger att män blir upprörda när kvinnor gillar vältränade män och ska förstå att äldre män blir upprörda men sen undrar du likaväl varför kvinnor skulle kunna bli upprörda när män gillar unga kvinnor med stora bröst.
Hur ska du ha det egentligen?
Jag förstår att kvinnor gillar vältränade män. Har inget problem med det. Däremot så gillar jag inte när män som inte är lika vältränade blir förlöjligade och jämförda med andra män. Män har olika förutsättningar. Jag tränar men har inte lika bra gener som många andra män, som är mer atletiska. Men jag gör så gott jag kan.
När jag attraherades av unga tjejer så brydde sig de flesta här. De flesta hade problem med det. Dom ansågs inte vara vuxna. 22 och 24 år. Men när andra män träffar ännu yngre, 19 t ex, då anses de tjejerna vara vuxna. Jag har även nämnt att några tjejer hade stora bröst. Det var provocerande för en del kvinnor.