Gravid, tidig blödning, andras erfarenheter?
Hej,
Min erfarenhet, såg hjärta i v8, fick ljusrosa flytningar i v10, som fortsatte och blev skarpare till färgen men inte särskilt mycket, var inne på ultraljud pga oro i v11 allt såg bra ut och fostret sprattla på för fullt, flytningarna övergick till lättare blödning, och 3 dagar senare låg jag på akuten med konstaterat missfall.
Nu för snart två veckor sedan i v13 kände jag hur det började forsa, det känds för blött för att bara vara blod så min spontana tanke var att det även var fostervatten. Hade ingen smärta alls, men fyllde en binda på knappt en timme. Hade jag fyllt en till hade jag åkt in men de avtog och jag skulle göra kub dagen efter så avvaktade, och allt såg bra ut väl där. Sitter fortfarande här med bruna flytningar, försöker tänka att brun är den näst "bästa" färgen haha... Och precis som du säger man får ha is i magen och hoppas på det bästa!
Det är verkligen fruktansvärt att behöva gå igenom, speciellt efter att man alldeles nyligen har fått se hjärtslag. Vad fint att du fick så bra bemötande, det gör så himla mycket i en sån situation!