Inlägg från: Anonym (Synkron) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Synkron)

Synkroniserad orgasm

Brukar du och din partner få synkade orgasmer?

Hur gör ni för att uppnå det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Synkroniserad orgasm
  • Anonym (Synkron)
    Dimpen skrev 2023-06-12 11:57:25 följande:

Vi har lärt oss hur de andra fungerar vilket gör att det går att variera på ett väldigt bra sätt. Det är lättare att synkronisera och få samtidig orgasm med en tjej i taget men det händer emellanåt att vi orgasmerar samtidigt alla tre och det är en fantastisk känsla. 

Tre samtidigt, det var bra jobbat!
  • Anonym (Synkron)

Några fler som har erfarenheter att dela med sig av?

• Anonym (Synkron)
    Anonym (Kvinna) skrev 2023-06-26 09:06:50 följande:

Ja det händer ofta faktiskt oavsett ställning. Jag kommer alltid först och alltid flera gånger under sexet så han hoppar alltid in under någon av orgasmerna så vi kommer samtidigtDrömmer

Vad härligt det låter!
  • Anonym (Synkron)
    Anonym (---) skrev 2023-06-26 09:56:55 följande:

Exet och jag lyckades få så i en viss ställning. 
    Är i en annan relation sedan många år. Vi har mycket bra sex men just samsynket har vi inte lyckats med. Den ställningen jag och exet hade fått till det bra i, den ställningen är lite arbetsam och partnern får därför fokusera mycket så när jag kommer är partnern inte tillräckligt avslappnad, och kommer inte. Det har blivit så att då kommer jag, sen byter vi till en annan ställning. 
    Då har jag känt att det inte är någon stor idé för även jag tycker den ställningen är lite påfrestande. Det har varit värt det just för att det gick att få orgasm samtidigt men kan vi inte det så kör jag hellre andra ställningar och orgasm en i taget. 

Vilken ställning var det som det funkade med tillsammans med exet?
  • Anonym (Synkron)
    Anonym (A) skrev 2023-06-26 10:02:03 följande:

Ja vi får det nästan varje gång. Han håller tillbaka tills jag är nära och när jag kommer finns det inte en möjlighet för honom att hålla tillbaka längre då det kramar åt rätt hårt. 
    Vi har levt tillsammans 14 år så vi har lärt oss hur och vad som funkar. 

Sätter han på dig bakifrån eller hur funkar det för er?
  • Anonym (Synkron)
    Anonym (A) skrev 2023-06-26 23:11:38 följande:
    Nej det som funkar är hur tråkigt det än låter men missionären. När han ligger på mig så kan jag vinkla bäckenet så att varje stöt in och ut så kommer han åt klitoris och sen stimulansen gör att jag kommer utan problem. Vi kan köra många olika ställningar men avslutar i den om båda ska komma samtidigt. Men ibland bryr jag mig enbart om hans njutning och då kan vi avsluta i andra ställningar.
    Det funkar visserligen med honom sittande upp mot huvudgaveln också och jag på. Då kan man också få till stimuli. Likväl som om han ligger ner och jag ligger på honom så ungefär som att rida men jag sitter inte upp. Ja det finns ju några alternativ. Jag har rätt lätt till orgasm och kan dessutom få upp till 3 st utan större problem. 
    Det låter allt annat än tråkigt, bara väldigt härligt! Var glad att du har så lätt att nå orgasm genom penetrationssex, det är det ju tyvärr långt ifrån alla kvinnor som har.
  • Anonym (Synkron)

Puffar denna!

• Anonym (Synkron)

Härom kvällen satte jag på tjejen hårt. När jag kände hur hon började krampa så växlade jag upp stötarna och tryckte in kuken så hårt och djupt jag kunde, för att tajma hennes orgasm med min. Hon var helt svullen och spänd och plötsligt märker jag hur hon börjar skvätta, fyra-fem gånger kanske. Det har bara hänt några gånger förut så det var lite speciellt. Är det nåt hon styr eller?

Svar på tråden Synkroniserad orgasm