• Jim84

Synkroniserad orgasm

Anonym (Ofta i 69) skrev 2023-06-09 07:39:40 följande:

Det händer alldeles för ofta. Pga förlossningsskada är det omöjligt för mig att ha samlag utan smärta så sexliv=69.

Vi har 69.at varandra kanske 250-300ggr/år i 20 år snart så det har blivit väldigt synkroniserat och effektivt, förmodligen för effektivt och synkat. När jag kommer stänger jag liksom av och hör inte/reagerar inte på när han mumlar att han kommer så jag reagerar inte eller halvt för sent och får hans kladd i munnen eller rätt i ansiktet de flesta gånger. Vilket inte stör mig just under själva orgasmen för den är intensiv men är inte så kule efteråt. Eller jo det är faktiskt ganska kul.    

Tvärt om för mig, aldrig varit med om synkad orgasm i en 69. Det är för svårt för mig att uppbåda tillräcklig närvaro för att både ge och ta på samma gång.

Däremot upplever jag det vid penetrationssex emellanåt. Då handlar det om att vara lyhörd och vänta in henne. När hon kommer är jag själv så nära att hennes sammandragningar blir den utlösande (!) faktorn. Det är en grymt skön känsla tycker jag. Djuriskt.
  • Jim84

Bästa sexet! Fittan som krampar och kramar om kuken, vilket både framkallar och förhöjer hennes förnimmelse av dess pulserande. Implosion möter explosion. Hon brukar även påtala hur starkt hon upplever trycket i sprutet när vi båda kommer samtidigt.

Känslan efteråt, när hon fått en ordentlig omgång bakifrån och ligger kvar på mage som en urkramad trasa, är också väldigt het.

• Jim84
    Anonym (A) skrev 2023-06-26 10:02:03 följande:

Ja vi får det nästan varje gång. Han håller tillbaka tills jag är nära och när jag kommer finns det inte en möjlighet för honom att hålla tillbaka längre då det kramar åt rätt hårt. 
    Vi har levt tillsammans 14 år så vi har lärt oss hur och vad som funkar. 

Ja det stämmer väl på oss också, även om det inte sker varje gång. Att jag kontrollerar mina rörelser så att hon kommer, varpå hon drar ihop sig så att jag inte kan hålla tillbaka längre. ?snarare än att vi liksom råkar komma samtidigt.
  • Jim84
    Anonym (Sigill) skrev 2023-07-08 02:26:34 följande:

Ungefär så är det för oss också. Hon klarar bara 1 orgasm, sedan får hon ge sig efter en stund, så vanligen kommer hon först och sedan kommer jag av bara farten när jag märker hur skönt hon har det och av att hon kniper hårt. Men missar jag det fönstret får jag runka efteråt, eller spara mig tills morgondagen :)

Blir hon för öm efter orgasmen eller? Tror inte jag varit med om att kvinnor ej kan eller vill fortsätta vaginalt efter orgasm.
Svar på tråden Synkroniserad orgasm