Hon vill ha sex ute i naturen/trädgården
Hej!
Jag och min fru som varit gifta sedan vi var 25. Vi har båda lärt känna varandra redan när vi var ung vuxna. Det klickade redan då och vi delar gemensamma intressen, framförallt när det kommer till natur och djur. Vi har länge pratat om att vilja bo i skogen m.m.
Vid 27 års åldern så slog våra drömmar ihop. Vi tjänar bra och köpte ett hus ganska så långt bort och helt enkelt rätt så in i skogen.
Det är i princip skog/träd runt hela våran hus.
Både hon och jag pratar om att det skulle vara ''skönt att komma bort ifrån samhällets kontroll'' och bara leva för oss själva.
I alla fall, så har det dykt upp något som för mig är svårt. Hon vill ha samlag på vår bakgård. Det är soligt och varmt. Hon tycker dessutom att vi borde ha varit nakna för länge sedan. Men det är ingenting jag känner för, eftersom det finns lag och regler. Då har en dispyt dykt upp mellan oss. Att jag ''lyssnar'' för mycket på regel och lag och ''kedjar fast mig'' i onödan.
Jag förstår att det här sexet utomhus och dessutom på vård bakgård handlar mest om att vilja komma så nära naturen som möjligt, eftersom vi båda har ett sådant intresse. Men sex, det är att ta i, tycker jag.
Jag är både ''tråkig'' och ''jobbig''. Men jag börjar tänka på det hon har sagt och tänk om det är så enkelt, som att jag tänker för mycket och ''kedjar fast mig''-
Vi bor trots allt ganska långt bort. Men jag har samtidigt min karriär/jobb, om något kommer fram, så skulle jag förlora allt, mest troligt. Vi har ibland pratat om att gå nakna i skogen, men jag tyckte alltid att det mest ''bara'' var prat. Men jag börjar tänka om hon kanske är mer seriösare än vad jag är, med att komma närmare till naturen.
Hjälp, snälla. Är jag dum eller har någon erfarenhet om detta? Är lagligt, så länge ingen ser? Det är ju ändå vår tomt och vi har i princip inga grannar.