• Anonym (Min syster! :()

Han hade sex med min 20-åriga syster!!! - Rätt att känna mig arg och ledsen?

Jag har pratat om min killkompis med min syster och dessa två har även träffats på min födelsedagsfest. Där träffades dem för första gången och fick kontakt. Men utifrån Facebook, så verkar dem inte ha byt nummer med varandra eller lagt till varandra på Facebook.

Men dessa två har lyckats få träffat varandra igen av en slump och tydligen pratat lite mer djupare.

Han är 30 år och min syster är 20. Hon följde med min killkompis och hade helt enkelt samlag. Jag hade ingen som helst aning att min killkompis var en sådan här. Jag trodde verkligen att han kontrollerade känslor så som sexlust m.m. En riktig snäll kille, bestämd och allmänt ''rak på sak''-typen. Man kan alltid känna sig trygg med honom och känna att man får ett genuint svar ifrån honom.

Han och jag är i samma ålder. Vi har lyckats prata och jag upplever att vi har kommit närmare och närmare varandra. Men hur lyckades min syster få till det så fort med honom. Vad sades och hur gick allting till?!

Min syster sa bara: ''Det bara hände.''. Men hon tyckte väl kanske att han var gullig redan när dem träffades första gången på min födelsedagsfest, som var ett tag sedan. Hur kan dem komma ihåg varandra?!

Hon är ju bara 20 år!!! Känns fel att skälla på någon av dem, men samtidigt, vill jag bara skrika på någon av dem.

• Svar på tråden Han hade sex med min 20-åriga syster!!! - Rätt att känna mig arg och ledsen?
  • Ascendere

"killkompis" låter det som.

Tolkar det som att du är/var  intresserad eller kär i honom? 

• Anonym (S)
    Ascendere skrev 2023-06-12 08:22:07 följande:

"killkompis" låter det som.

Tolkar det som att du är/var  intresserad eller kär i honom? 

Tänker samma sak. Känns som att TS hade djupare känslor för kompisen. Annars borde det inte vara någon reaktion alls av att han knullade syrran. Utgår naturligtvis att syrran var med på det hela.
  • Anonym (20)
    Anonym (S) skrev 2023-06-12 09:52:16 följande:
    Tänker samma sak. Känns som att TS hade djupare känslor för kompisen. Annars borde det inte vara någon reaktion alls av att han knullade syrran. Utgår naturligtvis att syrran var med på det hela.
    Men är hon vuxen? 
  • Anonym (S)
    Anonym (20) skrev 2023-06-12 09:54:52 följande:
    Men är hon vuxen? 
    Är en 20 åring vuxen? Är det verkligen din fråga?
  • Anonym (20)
    Anonym (S) skrev 2023-06-12 09:59:24 följande:
    Är en 20 åring vuxen? Är det verkligen din fråga?
    Ja, det är min fråga.
  • Anonym (Jaha?)

Och? 
    Är du svartsjuk? 
    Varför ska du välja  vem din syster eller vänner ligger med? 

• Anonym (S)
    Anonym (20) skrev 2023-06-12 10:00:17 följande:
    Ja, det är min fråga.
    Ja hon är vuxen! Och 10 års skillnad är inte för stor när den yngsta är 20. Det är ju inte direkt så att killen kunnat vara hennes pappa.
  • Anonym (Jaha?)
    Anonym (20) skrev 2023-06-12 10:00:17 följande:
    Ja, det är min fråga.
    Om han är kändis så har hon varit vuxen sedan 19 eller hur? 
  • Häegertz

Den stora frågan här är väl varför du vill kontrollera din systers sexualitet? Hon ligger ju med vem hon vill och du har inget att säga till om.

• Fiona M
    Anonym (Min syster! :() skrev 2023-06-12 08:13:21 följande:
    Jag trodde verkligen att han kontrollerade känslor så som sexlust m.m. En riktig snäll kille, bestämd och allmänt ''rak på sak''-typen. Man kan alltid känna sig trygg med honom och känna att man får ett genuint svar ifrån honom.
    Varför ska man kontrollera sig och... inte ha sexlust? Och vad är det för fel på sex mellan samtyckande vuxna?

Vad gör att du inte längre skulle känna dig trygg eller tro att du inte får ett genuint svar?
Svar på tråden Han hade sex med min 20-åriga syster!!! - Rätt att känna mig arg och ledsen?