Han hade sex med min 20-åriga syster!!! - Rätt att känna mig arg och ledsen?
Jag har pratat om min killkompis med min syster och dessa två har även träffats på min födelsedagsfest. Där träffades dem för första gången och fick kontakt. Men utifrån Facebook, så verkar dem inte ha byt nummer med varandra eller lagt till varandra på Facebook.
Men dessa två har lyckats få träffat varandra igen av en slump och tydligen pratat lite mer djupare.
Han är 30 år och min syster är 20. Hon följde med min killkompis och hade helt enkelt samlag. Jag hade ingen som helst aning att min killkompis var en sådan här. Jag trodde verkligen att han kontrollerade känslor så som sexlust m.m. En riktig snäll kille, bestämd och allmänt ''rak på sak''-typen. Man kan alltid känna sig trygg med honom och känna att man får ett genuint svar ifrån honom.
Han och jag är i samma ålder. Vi har lyckats prata och jag upplever att vi har kommit närmare och närmare varandra. Men hur lyckades min syster få till det så fort med honom. Vad sades och hur gick allting till?!
Min syster sa bara: ''Det bara hände.''. Men hon tyckte väl kanske att han var gullig redan när dem träffades första gången på min födelsedagsfest, som var ett tag sedan. Hur kan dem komma ihåg varandra?!
Hon är ju bara 20 år!!! Känns fel att skälla på någon av dem, men samtidigt, vill jag bara skrika på någon av dem.