Jobba med backoffice?
Hej! Jag är intresserad av att börja jobba inom back office. Är det någon här som jobbar inom det? Vad kan man förvänta sig för lön på ett mindre företag?
Hej! Jag är intresserad av att börja jobba inom back office. Är det någon här som jobbar inom det? Vad kan man förvänta sig för lön på ett mindre företag?
Det beror nog på var man befinner sig. Men 28 på vischan och 38 i Sthlm kanske.
Så snittet blir väl 33 då kanske.
Det beror nog på var man befinner sig. Men 28 på vischan och 38 i Sthlm kanske.
Så snittet blir väl 33 då kanske.
Vad är backoffice?
Lön är troligen runt 22-24 tror jag.
På ett mindre företag inom värdepappershandel, 50 000+ kr/mån
Det beror ju helt på inom vilket område.
Har jobbat på H&M backoffice och där är lönen samma som för dom på kundtjänsten (konstigt nog..) vilket är ca 23000 kr..
Det beror ju helt på inom vilket område.
Har jobbat på H&M backoffice och där är lönen samma som för dom på kundtjänsten (konstigt nog..) vilket är ca 23000 kr..
Så med back office menar ni typ administrativt arbete utan direkt kundkontakt.
Ja vad innebär jobbet? Har bara hört uttrycket och fått uppfattningen att det är kundärenden man sysslar med. Antar att det inte kräver någon specifik utbildning och då är en lägre lön.
Ja vad innebär jobbet? Har bara hört uttrycket och fått uppfattningen att det är kundärenden man sysslar med. Antar att det inte kräver någon specifik utbildning och då är en lägre lön.