Inlägg från: Anonym (Out of bounds) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Out of bounds)

Otrohet

Jag tror jag är man mentalt. Jag hade inte orkat reagera så starkt som de flesta här gör på ett simpelt fylleligg. Det är väldigt mänskligt att vara både kåt och nyfiken. Och göra ogenomtänkta saker med alkohol i systemet.

Men då har jag många år av relation bakom mig och vet att det är mycket mer som binder ihop oss än bara en tänkt ensamrätt på varandras kön.

So what om han vill ligga med någon annan en gång av de 2000+ ligg som han har haft med mig?

Att gråta över det i två veckor- nej, verkligen inte.

Antingen gör man iskallt slut om det är så man tycker, eller så frågar man om han vill fortsätta ihop och förutsätter då givetvis att det är okej även för mig att bli sugen på andra då.

• Anonym (Out of bounds)
    Anonym (Sårad) skrev 2023-06-19 14:03:17 följande:

Det går inte att citera era inlägg men tacksam för era tankar och råd  

Till Camilla: Det var en engångsgrej. Vi träffade paret den kvällen och satt tillsammans, pratade och umgicks. Min man och kvinnan var redlöst berusade - kunde knappt stå eller gå  De två fick inte heller beställa mer i baren  Ja och sen gick dom iväg en lång stund för att sedan komma tillbaka med den ?trevliga? informationen  

Vad jag vet så har han inte varit otrogen tidigare. Inte heller i sitt 20 åriga långa tidigare förhållande heller. 

Jag mår bättre. Han är inte förlåten och kommer aldrig att bli. Hur jag ska göra vet jag inte än. Många tankar. 

Men du tycker inte det är ett problem att bli redlöst berusad offentligt?

Låter inte som otroheten är det enda problemet här.
Svar på tråden Otrohet