Nej precis, kändes lite som att hon inte visste vad hon pratade om när hon sa att det kommer växa ihop igen om jag ger det lite tid. Jag förstår dig verkligen, det är inte kul och man saknar sin gamla kropp något så enormt. Jag var också väldigt smal, vägde bara 47 kg när jag blev gravid, gick upp över 20 kg (tror det är drf mina magmuskler delade på sig) och väger nu 58 kg. Är smal på alla andra ställen förutom magen som putar ut och har även löst skinn som barnmorskan sa. Vågar inte heller gå i bikini. Får även för mig att sambon finner mig oattraktiv nu. Det är så mycket! Försöker också tänka positivt, att jag fick en vacker dotter, och jag är ju såklart så tacksam och glad för det, men ibland tar verkligen det negativa över. Vad skönt att du inte har några fysiska smärtor av ditt navelbråck iallafall. Vad för slags risker finns det med att operera sig? Har hört att man inte ska opereras om man vill ha fler barn, utan vänta tills man är klar. Stämmer det? Jag vill så gärna ha fler barn, och tänker att operation är enda utvägen om inte träning hjälper.