• Ms anybody

Köpt blommor till en annan tjej :(

Det låter som min man och vi är separerade nu. Han hittar tjejer på jobbet som han tog kontakt med och och börja ragga och flörta med som jag inte visste om. Jag var ju kär och litade 💯% på honom.  Och när han blev uppsagd från sitt jobb så hittade han en tjej på en utbildning han började på och började flörta och dejta henne. Vet inte hur långt de gick). Och när han gick ut med en förening för att festa och jag inte fick följa med så flörtade han ofta och strulade med nån tjej där mm.  Men när jag frågade vem hon var så var hon alltid en vän och jag litade på det. Och när jag misstänkte något så kallade han mig bara svartsjuk och kontrollerande. Men sanningen kommer oftast fram. Och jag fick veta senare att han flörtade och strulade med dessa tjejer genom åren. Men det värsta var nog när jag fick veta att när han gick till sin förening för att festa med vänner så lämnade han ibland redan vid kl 21.30 och gick istället hem till nån tjej och stannade till 4:a på morgonen. Medans jag trodde han var ute och med vänner. Detta pågick i några år. Och självklart när han kom hem kl 04 på morgonen så berättade han om festen med förenings gänget så jag litade självklart på honom. Han sa ju Inte att han igentligen var hemma hos en tjej ock låg och drack till 4:a. Så han ljög. Jag antar att även i kyrkan när vi gav varandra våra löften inte var fullt ärligt. Ja jag vet dum och naiv var jag. Jag jobbar på att ta mig igenom detta just nu. Men jag kan inte fatta att en person kan göra så som han har gjort. För detta hade hållt på innan vi gifte oss och jag fattar inte varför han ens ville gifta sig då. Alla dessa frågor. Men det får jag aldrig veta.
    Så stå på dig.
    Du fick veta lite om att han har kontakt med tjejer och flörtade men det kan vara mer saker som har hänt som du inte vet. Din man har bara varit duktig på smyga med det som min tänker jag ?

Svar på tråden Köpt blommor till en annan tjej :(