Inlägg från: Anonym (Oliv)
|
-
-
Ett frågetecken ska bort, skriver från mobilen och FL hakar upp sig med punkter och frågetecken..
-
Vill peppa dig på att vara den mogna i det här och inte ge tillbaka kaka. Om du är ärlig med att du tvekar på relationen på ett konstruktivt sätt så kanske han inte känner sig förd bakom ljuset. Ni kommer behöva samarbeta kring barnen om det tar slut och då underlättar ett respektfullt avslut. Men jag förstår dig. Jag hade Nog börjat checka ur och fokusera på mig själv för att få en mental paus.Anonym (Trött partner) skrev 2023-06-16 01:17:37 följande:Vet faktiskt inte. Hade tänkt att göra det ganska nyligen. Ibland blir jag sur när hen är ute på något kul men sedan stillar sig behovet att göra något. Har så jäkla mycket på jobbet att jag orkar inte ta tag i det. Mina kompisar tycker jag ska försöka "feel it out" dvs ta det chill och se vad som händer.
Men jag tänkte faktiskt bemöta uttalandet om att vi har det ju så bra med att ta upp de saker som gör att vi har det bra enligt min åsikt. I mitt fall känns det som att jag har ett extra barn.
Har funderat på att stanna och svara på samma mynt men jag klarar inte av att det havererar hemma och jag tycker det suger att gå ut och rumla för sakens skull, och jag har inte tid för sådan skit.