• Svar på tråden Kvinnor, känner ni att ni går miste om nåt som inte kan
  • Anonym (11)

Nä. 

Vad vill du med din TS? 

• Anonym (Korg)
    Anonym (11) skrev 2023-06-16 13:12:53 följande:

Nä. 

Vad vill du med din TS? 

Ha svar på frågan.
  • Anonym (V)

Jag kan bara svara för mig själv, men ja, det hade jag. Mina monogama förhållanden hade jag ingenting för. Har älskat, ansträngt och uppoffrat mig.

Så mycket tid som gått förlorat.

Det skulle nog krävas en väldigt speciell man, som är väldigt speciell mot mig, för att det skulle vara värt det igen.

• Anonym (Korg)
    Anonym (Lady) skrev 2023-06-16 17:02:34 följande:
    Nej. Varför skulle jag vara det?
    Det vet jag inte. Hon i videon säger det i allafall. Hon har sagt det på andra ställen också, att kvinnor behöver mer än en man.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (11)
    Anonym (Korg) skrev 2023-06-16 17:13:15 följande:
    Det vet jag inte. Hon i videon säger det i allafall. Hon har sagt det på andra ställen också, att kvinnor behöver mer än en man.
    Men vad är problemet för dig? Varför skriver du om detta? 

Det finns givetvis kvinnor (och män) som ligger med fler än en, det känner du väl ändå till?
    Finns folk som är singlar och ligger med många, finns människor som är poly och har sex med flera och deras partners är med på det, det finns finns folk som lever i kollektiv och är i förhållande med flera där osv. 

De som väljer att inte ha sex med flera på en gång gör det, och de som vill ha sex med flera samtidigt gör det. 
  • Anonym (Korg)
    Anonym (Maria) skrev 2023-06-16 17:21:14 följande:

Varför funderar du på detta? Bör inte du lägga energi på ditt eget liv? Fundera på vad det kan bero på att du är singel? 
    Detta att kvinnor behöver mer än en man är ännu nåt trams du fastnat i. Inget som är sant. 

Undersökningar i flera olika länder pekar på att det är så i alla fall.

Jag är nyfiken bara, jag är fascinerad av kvinnor.
  • Anonym (Korg)
    Anonym (11) skrev 2023-06-16 17:26:29 följande:
    Men vad är problemet för dig? Varför skriver du om detta? 

Det finns givetvis kvinnor (och män) som ligger med fler än en, det känner du väl ändå till?
    Finns folk som är singlar och ligger med många, finns människor som är poly och har sex med flera och deras partners är med på det, det finns finns folk som lever i kollektiv och är i förhållande med flera där osv. 

De som väljer att inte ha sex med flera på en gång gör det, och de som vill ha sex med flera samtidigt gör det. 
    Det är inget problem för mig. Är mest nyfiken. Samma kvinna säger att kvinnor är de som blir snabbast uttråkade i förhållanden och vill ligga med andra. Det stöds av undersökningar i olika länder.
Svar på tråden Kvinnor, känner ni att ni går miste om nåt som inte kan