• Danskmannen

Varför vil mange tjejer ha smisk

Jag har læst att tjejer har et større overjeg end mænd, så
    måske er det derfor att så mange tjejer vil ha smisk på bara
    stjärten over knæene på deres mænd. Jeg holder meget av
    tjejer i alle aldre, ochså fordi de lettere vil indrømme når de
    har gjort noget galt och fortjener en god gang smisk. Vaf tycker
    ni tjejer om den forklaring?

• Svar på tråden Varför vil mange tjejer ha smisk
  • Anonym (Rödstjärt)

Jag tror det är ganska varierande varför vi tjejer som gillar smisk vill gå det. Också varierar vad man vill uppnå. 

• Anonym (M)
    Danskmannen skrev 2023-06-22 06:57:07 följande:
    Varför vil mange tjejer ha smisk

Jag har læst att tjejer har et større overjeg end mænd, så
    måske er det derfor att så mange tjejer vil ha smisk på bara
    stjärten over knæene på deres mænd. Jeg holder meget av
    tjejer i alle aldre, ochså fordi de lettere vil indrømme når de
    har gjort noget galt och fortjener en god gang smisk. Vaf tycker
    ni tjejer om den forklaring?

Vill många tjejer ha smisk? Eller är det ännu en myt om kvinnor som sprids av män som tror de vet ner om kvinnor än vad kvinnorna själva vet? 
  • Anonym (C)
    Anonym (M) skrev 2023-06-22 08:31:33 följande:
    Vill många tjejer ha smisk? Eller är det ännu en myt om kvinnor som sprids av män som tror de vet ner om kvinnor än vad kvinnorna själva vet? 
    Tror det beror på vad man menar med smisk. Lätta daskar på rumpan under akten tror jag det kan vara rätt många som gillar. Hårt smisk så man nästan tjuter tror jag inte det är många alls. Finns gör det absolut men de är verkligen inte många. Men det är klart att om de som gör det skriver om det så syns det.
  • Anonym (wh)

Varför skriver du inte på svenska? Det är en regel här.

• Anonym (ug-tjej)

Somliga av oss är undergivna. 😉

• Anonym (,,,)

Många - hur vet du att det är många? Jag har iaf aldrig velat det. 

Vad har tanken om överjaget med att få smisk att göra? Förstår inte alls vad du menar. 

• Anonym (,,,)
    Anonym (wh) skrev 2023-06-22 13:52:55 följande:

Varför skriver du inte på svenska? Det är en regel här.

Finns det väl inte? Jag tittade nu och ser inget om språk i reglerna (om jag har missat får du gärna länka så jag kan läsa). Ibland skriver folk på engelska och det verkar inte någon reagera på? 
  • Anonym (Njuter av det)

Jag tycker om att få smisk för det gör att jag lättare blir kåt, eller kåtare om jag redan är det. Smällen får en att efteråt slappna av i rumpan och däromkring, vilket gör att alla eventuella spänningar jag har tidigare i denna del av kroppen (typ mellan navel och knän) släpper. Dessutom riktas hela mitt fokus till den delen av kroppen.

Det ska vara lagom hårt. För mesigt ger igen effekt, det ska kännas ordentligt, men inte heller göra ont.

• Danskmannen
    Anonym (,,,) skrev 2023-06-22 20:36:44 följande:
    Finns det väl inte? Jag tittade nu och ser inget om språk i reglerna (om jag har missat får du gärna länka så jag kan läsa). Ibland skriver folk på engelska och det verkar inte någon reagera på? Jag skriver her på en slags
    Anonym (,,,) skrev 2023-06-22 20:36:44 följande:
    Finns det väl inte? Jag tittade nu och ser inget om språk i reglerna (om jag har missat får du gärna länka så jag kan läsa). Ibland skriver folk på engelska och det verkar inte någon reagera på? 

Jag skriver her på en slags svansk - en blanding av svensk og dansk - for jag läser och förstår svensk utan problemer, men jag kan inte alls skrive fejlfrit svensk.
     f you
    On the other hand I do write English almost as well as Danish, since I have an MA in English from the University of Copenhagen, so I am willing to change language and write in English. Which do you prefer?
  • Anonym (sexbomb 50)

Just relax and ignore the idiots.

The rule is to stop people from having whole conversations in languages that are not understood by moderators, so they can't do their job.

English or any version of Danish/Norweigan should be fine.

• Anonym (mkpå'jmtåoläc)

Är det så många som vill det då? 

Jag är själv medlem på ett erotiskt forum där folk talar fritt om vad de gillar och inte, men majoriteten av kvinnorna där vill inte ha smisk. 

Ganska många uppger också att det blir jävligt irriterade om en man daskar till dem mitt i akten, jag är en av dem, även om dasken inte gör ont. 

• Danskmannen
    Anonym (,,,) skrev 2023-06-22 20:34:32 följande:

Många - hur vet du att det är många? Jag har iaf aldrig velat det. 

Vad har tanken om överjaget med att få smisk att göra? Förstår inte alls vad du menar. 

En persons overjeg - eller suoerego - fortæller personene, når vedkommende har handlet galt, och tjejer er opdraget til att opføre sig rigtigere, så de kanske känner skyld och vil straffes fo att få en bra samvet. Det er en teori - och straffen en god gang smisk på bara stjärten er de måske vant til fra tidligere.

• Anonym (Mattias8282)

Mitt ex som ja hade förut älskade och stå på alla fyra och bli tagen bakifrån samtidigt när ja smiska henne hårt på skinkorna hon gick igång på det

• Anonym (Mattias8282)

Mitt ex som ja hade förut älskade och stå på alla fyra och bli tagen bakifrån samtidigt när ja smiska henne hårt på skinkorna hon gick igång på det..

• Anonym (Man)

Min erfarenhet är att de som vill ha smisk vill ha det hårt. Mycket hårdare än vad jag var bekväm med från början. 
    Jag tror däremot att majoriteten av tjejer inte vill ha smisk samtidigt som det inte är ovanligt heller. 

Svar på tråden Varför vil mange tjejer ha smisk