• Anonym (Min älskade är stressad)

Min älskade stressonanerar!

Min älskade har enormt mycket stress i sitt liv på grund av jobb och studier och brukar därför onanera extremt mycket. Förut när hon var hemma hos mig så brukade hon gå på toa för att göra det ofta, men jag sade till henne att hon kunde göra det i min säng om hon ville. Men hon onanerar naturligtvis inte bara på grund av stress, i bland gör hon det även för att hon är upphetsad. Jag vet självklart inte i vilket syfte hon onanerar vid ett visst tillfälle, men i bland så tror jag att jag fattar. En gång så började hon exempelvis att onanera efter att vi hade pratat om sex och onani och vad vi fantiserar om under onanin. Vad kan jag göra för att hjälpa min älskade med stressen? Jag har sagt till henne att hon självklart får stressonanera om hon vill, men att jag vill hjälpa henne att bli fri från stressen. Förutom att onanera emot stressen så brukar hon också ofta be mig att hålla om henne länge.

• Svar på tråden Min älskade stressonanerar!

Jag har inte frågat henne om det, men jag vill gärna vara med och jag tror att chansen är stor för att hon också skulle låta mig vara det. Hon har frågat mig om  i fall jag brukar onanera, hur ofta jag brukar göra det och vad jag brukar fantisera om. Jag berättade då om att jag enbart fantiserar om henne och att vi har sex. Hon berättade då om att hon enbart brukar fantisera om mig på ett motsvarande sätt.

• Spy

Ni kanske skulle göra det till er grej?
    onanera tillsammans hjälp varandra. Låt det gå över ibland til rent härligt sex bara! 

Ja, det skulle vara bra! Jag funderar definitivt på att föreslå att vi ska onanera tillsammans och fråga om hon vill ha sex. Jag funderar på att berätta att jag har skaffat kondomer som vi kan använda om hon vill ligga med mig.

• Anonym (*)
    Anonym (Min älskade är stressad) skrev 2023-06-23 06:16:34 följande:

Ja, det skulle vara bra! Jag funderar definitivt på att föreslå att vi ska onanera tillsammans och fråga om hon vill ha sex. Jag funderar på att berätta att jag har skaffat kondomer som vi kan använda om hon vill ligga med mig.

Ni har inte legat med varandra än?

Nej, det har vi inte gjort. Vi har pratat om sex, men inte om att vi ska ha sex. Men jag märker att min flickvän blir upphetsad av att prata om det för att hon alltid börjar onanera precis efter att vi har haft det som samtalsämne.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (*)
    Anonym (Min älskade är stressad) skrev 2023-06-23 07:21:34 följande:

Nej, det har vi inte gjort. Vi har pratat om sex, men inte om att vi ska ha sex. Men jag märker att min flickvän blir upphetsad av att prata om det för att hon alltid börjar onanera precis efter att vi har haft det som samtalsämne.

Varför har ni inte haft sex än? Lite ovanligt att en tjej känner sig så bekväm med att onanera inför sin pojkvän innan de ens har haft sex med varandra.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)
    Anonym (Min älskade är stressad) skrev 2023-06-23 07:21:34 följande:

Ta upp frågan verbalt eller så bara initierar du det kroppsligt och ser om det är välkommet.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Min älskade stressonanerar!